مدارک مربوط به UFO ها تا چه اندازه می‌تواند صحت داشته باشد؟

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا CIA سالانه گزارش هایی را در مورد UFO ها یا همان اشیای ناشناس پرنده منتسب به موجودات فضایی منتشر می کند. این در حالی است که این سازمان مدعی است تمامی گزارش های منتشر شده با توجه به مدارک ثبت شده و واقعی می باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا CIA سالانه گزارش هایی را در مورد UFO ها یا همان اشیای ناشناس پرنده منتسب به موجودات فضایی منتشر می کند. این در حالی است که این سازمان مدعی است تمامی گزارش های منتشر شده با توجه به مدارک ثبت شده و واقعی می باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا گزارش های مربوط به UFO ها را به صورت رسمی و بصورت یک آرشیو آنلاین در سایت Black Vault قرار داده تا همه افراد بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. این اطلاعات توسط یک سی دی از سیا به سایت Black Vault منتقل شده است.

داده‌های مربوط به سیا شامل ۲۷۰۰ صفحه است که در آن مدارکی مربوط به اشیای ناشناس پرنده ثبت شده است. به گفته جان گرینوالد، بنیانگذار سایت Black Vault این اسناد می‌توانند وجود موجودات فضایی را اثبات کند. اما ممکن است اطلاعات بیشتری در اختیار سیا باشد که هنوز منتشر نکرده است.

از نمونه های عجیب و غریب مشاهده شده در این گزارش می‌توان به انفجار شهری در روسیه به روشی عجیب و یا مشاهده شی ای ناشناس در باکو آذربایجان اشاره کرد. برخی از این گزارش ها به حدی به کتاب‌های علمی تخیلی شباهت دارند که امکان مطالعه آنها وجود نداشته و هنوز مشخص نیست دلیل جمع آوری این گزارش ها به چه علت بوده است.

گرینوالد، در مورد گزارشهای غیر قابل خواندن می‌گوید: برخی از این اسناد با فرمت های بسیار قدیمی ثبت شده به طوری که مطالعه آنها را بسیار سخت کرده است. به این ترتیب دسترسی مردم عادی به این اسناد دشوار بوده و حتی نمی‌توان پژوهش هایی را روی آن اسناد انجام داد. پیش از این نیز وزارت دفاع آمریکا ویدیو های مختلفی را از UFO ها منتشر کرده بود. در اوایل سال ۲۰۲۰ نیز وزارت دفاع این کشور برنامه ریزی هایی را برای دسته بندی UAPها (پدیده‌های هوایی ناشناس) و تهدید آمیز بودن آن ها تاسیس کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال