تغییرات گوشی های آیفون در سال 2020 چگونه است

گوشی های آیفون چه تغییراتی را در سال 2020 تجربه خواهند کرد. بنظر میرسد گوشی های ساخت شرکت اپل در سال آینده پیشرفت جدیدی خواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از verg ، قرار است تغییراتی در گوشی های آیفون صورت گیرد. مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) تحلیلگر معروف […]

گوشی های آیفون چه تغییراتی را در سال 2020 تجربه خواهند کرد. بنظر میرسد گوشی های ساخت شرکت اپل در سال آینده پیشرفت جدیدی خواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از verg ، قرار است تغییراتی در گوشی های آیفون صورت گیرد. مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) تحلیلگر معروف دنیای تکنولوژی که پیش بینی های درستی در این زمینه داشته است مدعی است که گوشی های آیفون سه تغییر مهم را تجربه خواهند کرد.

اولین تغییر مربوط به ظاهر این گوشی هاست. طراحی گوشی های آیفون از سال 2017 تاکنون تغییری نداشته است. دومین تغییر مربوط به اضافه شدن فناوری 5G است که تقریبا قابل حدس بود. و تغییر سوم مربوط به بهبود عملکرد در دوربین های این گوشی هاست. البته همین امسال هم اپل گوشی های مجهز به دوربین های سه گانه خود را معرفی کرده است.

تئوری تیک تاک اپل در طراحی نهایتا تا آیفون 6S همراه بود و پس از آن شاهد تغییرات جزئی در طراحی آیفون ها بوده ایم. به عنوان مثال در آیفون ۷ (با حذف حلقه دور دوربین) و آیفون ۸ (با بدنه شیشه ای به جای آلومینیومی). با این حال به نظر میرسد این تغییر به شدت حس میشود.

البته با توجه به عکس های لو رفته به نظر میرسد باز هم طراحی یکسانی برای آیفون 11 و دو مدل دیگر بکار رفته است. تنها اندازه صفحه نمایش آیفون‌هایی با پنل OLED تغییر خواهد کرد. آیفون ۵.۸ اینچی در سال 2020 به ۵.۴ اینچی کاهش خواهد یافت و در مقابل آیفون ۶.۵ اینچی با اندازه ۶.۸ اینچی عرضه خواهد شد. اکنون باید صبر کنیم تا ببینیم آیفون های 2019 چه شکلی خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال