شماره تلفن ابری چه کمکی به کسب و کارهای ایرانی می‌کند؟

این روزها عباراتی مثل «شماره تلفن مجازی»، «شماره تلفن ابری»، «دفتر کار مجازی» و …بیش از همیشه شنیده می‌شود و بسیاری از کسب و کارهای ایرانی برای مدیریت تماس‌های خود از آن استفاده می‌کنند. اما شماره تلفن ابری چیست و چرا از آن استقبال شده است؟ شماره تلفن ابری چیست و چه فرقی با تلفن […]

این روزها عباراتی مثل «شماره تلفن مجازی»، «شماره تلفن ابری»، «دفتر کار مجازی» و …بیش از همیشه شنیده می‌شود و بسیاری از کسب و کارهای ایرانی برای مدیریت تماس‌های خود از آن استفاده می‌کنند. اما شماره تلفن ابری چیست و چرا از آن استقبال شده است؟

غرفه دفتر شما

شماره تلفن ابری چیست و چه فرقی با تلفن معمولی دارد؟

سیستم تلفن ثابت معمولا بر روی خطوط تلفنی مخابرات است. بنابراین برای این که یک شماره تلفن ثابت داشته باشید، باید به مخابرات بروید و درخواست بدهید تا شماره ای به شما واگذار شود.

 شماره تلفن ثابت، همان طور که از نامش پیداست، به مکان قابت و مشخص محدود است و تنها در صورتی می توانید از آن استفاده کنید که در مکان مورد نظر حضور داشته باشید.

اما این محدودیت با سرشت کسب و کارهای امروزی که مدام در حرکت و پویایی اند، تناقض دارد. یعنی اگر می خواهید شماره تلفن ثابتی به طور اختصاصی برای کسب و تان تهیه کنید، مجبورید که دفتر کاری نیز تهیه کنید و یک نفر را برای پاسخگویی به تماسها استخدام کنید.

اینجاست که شماره تلفن ابری یا مجازی به کمک کسب و کارهای امروزی می آید.

سیستم تلفن مجازی بر روی بستر اینترنت است، بنابراین محدود به مکان خاصی نیست. یعنی شما با تهیه یک شماره تلفن ابری از سرویس دهنده های خدمات دفتر کار مجازی صاحب شماره تلفن ثابت می شوید که می توانید از هر نقطه گوشه دنیا از آن استفاده کنید.

 امکاناتی مانند فکس اینترنتی و صندوق صوتی را نیز بر روی خطوط تلفن مجازی دریافت کرد. «دفتر شما» از پیشتازان عرضه خدمات ارتباطی دفتر کار مجازی است.

این دفتر دو سرویس اصلی تلفن گویا و منشی مجازی را به کسب وکارهای ایرانی عرضه می‌کند.

تلفن گویا دفترشما چه کمکی به کسب و کارتان می‌کند؟

دفتر کار مجازی همیشه همراه شما

راه اندازی سیستم تلفن گویا «دفتر شما»، که به تلفن گویای ابری نیز معروف است، برخلاف سیستم تلفن گویای معمولی که نیاز به تجهیزات سانترال دارد، هیچ هزینه ای بابت راه اندازی و تهیه تجهیزات برای کاربر ندارد.

چون این سیستم مبتنی بر اینترنت است و شما در واقع از تجهیزات پیشرفته مستقر در «دفتر شما» استفاده می کنید. شما می توانید تا داخلی‌های متعدد برای هر شماره تلفن ثابت خود تعریف کنید.

اکنون وقتی مشتری با شماره تلفن ثابت شما تماس می گیرد، به جای این که شما خودتان مستقیم به تماس پاسخ دهید، پیغامی از پیش ضبط شده با هر متنی که شما بخواهید برایش پخش می شود و پس از معرفی داخلی ها، مشتری می تواند داخلی مورد نظر خود را بگیرد و فرد موردنظر وصل شود.

جالب اینجاست که برای داخلی ها می توانید هر شماره ای، ثابت یا همراه، تعریف کنید، که اینها همه در پشت صحنه است. یعنی مشتری فقط داخلی را می گیرد و به فرد موردنظر وصل می شود.

گاهی عاقلانه ترین تصمیم کم هزینه ترین تصمیم است. شما نیز با تهیه خط تلفن ثابت و راه اندازی سرویس تلفن گویا «دفتر شما»، به جمع حرفه ای ها می پیوندید؛ حرفه ای هایی که عاقلانه تصمیم می گیرند سرمایه خود را به جای هدر دادن برای تهیه تجیزات، صرف بازاریابی و توسعه کسب و کارشان کنند

مزیت تلفن ابری «دفتر شما» برای کسب و کار اینترنتی شما چیست؟

برخلاف اکثر سرویس‌دهنده‌های داخلی که از نرم‌افزارهای آماده استفاده می‌کنند، سرویس دفتر شما کاملاً طراحی بومی دارد و قابل‌ رقابت با نمونه‌های خارجی است.

دریافت و فعال‌سازی سریع سرویس تنها در ۵ دقیقه، پنل پیشرفته و تنظیمات آنلاین، گزارش لحظه‌ای تماس‌ها، ورودی و امکان دایورت تماس به‌صورت نامحدود، امکان خرید بسته بر اساس نیاز هر مشتری و قابلیت توسعه روزافزون و امکان پاسخگویی به حجم تماس انبوه از جمله مزایای پورتال آنلاین دفتر شما نسبت به رقباست.

نکته دیگر اینکه برخلاف تلفن اینترنتی و ویپ (VOIP) برای استفاده از دفتر کار مجازی نیازی به متصل بودن به اینترنت نیست و می‌توانید از بابت اختلالات احتمالی برقراری شبکه اینترنتی خیالتان راحت باشد! دفتر کار مجازی نه سخت‌افزار می‌خواهد نه نرم‌افزار و نه نیاز به اتصال دائمی به اینترنت!

امکان برقراری تماس خروجی هم روی سرشماره های دفترشما وجود دارد. همچنین شما می‌توانید مالکیت خطوط سرشماره 9 تهران را هم دریافت کنید.

تلفن ابری دفتر شما را رایگان امتحان کنید

اگر فکر می‌کنید که امکانات تلفن ابری و مجازی دفترشما می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند، پیشنهاد می‌کنیم ۱۵ روز خدمات دفتر کار مجازی را به‌صورت رایگان آزمایش کنید.

با مراجعه به سایت دفتر شما به نشانی daftareshoma.com می‌توانید در ۵ دقیقه شماره ثابت تهران بگیرید و ۴ رقم آخر شماره تلفن را هم خودتان انتخاب کنید، با جستجو در میان شماره‌ها شانس خود را برای گرفتن شماره رند یا دلخواه امتحان کنید.

اگر هر سوال یا ابهامی هم در رابطه با سرویس‌های دفترشما دارید، با ما تماس بگیرید. شماره تماس ما ۰۲۱۲۸۴۲۰ است و همین‌طور ما را در اینستاگرام، تلگرام و توییتر و آپارات با آی‌دی daftareshoma پیدا کنید.


پایان رپرتاژ آگهی

لینک کوتاه مقاله :  bit.ly    is.gd   tinyurl.com