یکی از پلتفرم های ایرانی وب کنفرانس عکس جلسه خصوصی وزیر ارتباطات را منتشر کرد

اسکای روم عکسی از جلسه خصوصی وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود منتشر کرده که باعث واکنش های فراوانی شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از پلتفرم های ایرانی وب کنفرانس اخیرا تصویری از جلسه خصوصی محمد جواد آذری جهرمی با کارکنان این وزارتخانه در توئیتر منتشر کرده که نشان  […]

اسکای روم عکسی از جلسه خصوصی وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود منتشر کرده که باعث واکنش های فراوانی شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از پلتفرم های ایرانی وب کنفرانس اخیرا تصویری از جلسه خصوصی محمد جواد آذری جهرمی با کارکنان این وزارتخانه در توئیتر منتشر کرده که نشان  می دهد چگونه حریم خصوصی کاربران در این پلتفرم نقض شده است. پلتفرم ایرانی وب کنفرانس یک پلتفرم برای برگزاری سمینارهای آنلاین در ایران است که اخیرا با توجه به شیوع کرونا مورد توجه بسیاری از مدیران قرار گرفته است.

علت انتشار تصاویر جلسه آنلاین وزیر، اعتراض یکی از افراد حاضر در جلسه به این پلتفرم از طریق توئیتر بود. این فرد با انتقاد از عملکرد پلتفرم ایرانی وب کنفرانس و کیفیت پائین ارتباط که باعث خروج چندباره این فرد از جلسه شود، توئیتی را منتشر کرد. این پلتفرم نیز پس از این موضوع با انتشار تصویری از جلسه آنلاین برگزار شده گفت علت این موضوع کیفیت پائین شبکه اینترنت بوده و این پلتفرم تقصیری در این موضوع نداشته است. در این توئیت همچنین آمده است: بقیه افراد حاضر در جلسه مشکلی در دریافت تصاویر نداشته اند زیرا کیفیت اینترنت آنها بهتر از شما بوده است.

 پلتفرم ایرانی وب کنفرانس در توضیح این مطلب اقدام خود را نقض حریم خصوصی ندانسته و در پاسخ به این اعتراض گفته است که این پلتفرم یکی از مدعوین بوده و عکس ها نیز پیش از این منتشر شده بود. این در حالیست که تصاویر منتشر شده تنها وضعیت اتصال کاربر نبوده و نام و عکس حاضرین در جلسه بوده است. این موضوع نشان دهنده دسترسی این پلتفرم به تصاویر و ویدئوهای کاربران و همچنین ضبط تصاویر توسط آن است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال