کسب درآمد در یوتیوب چگونه انجام میگیرد؟

کسب درآمد در یوتیوب برای افراد مختلف متفاوت است. هر شخصی میتواند با قرار دادن تبلیغات در ویدئوهای خود کسب درآمد کند. البته از فیلتر گوگل نباید غافل شد. مبلغ درآمد از یوتیوب بسته به طول و تعداد بازدید کننده و زمان آن متفاوت خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به […]

کسب درآمد در یوتیوب برای افراد مختلف متفاوت است. هر شخصی میتواند با قرار دادن تبلیغات در ویدئوهای خود کسب درآمد کند. البته از فیلتر گوگل نباید غافل شد. مبلغ درآمد از یوتیوب بسته به طول و تعداد بازدید کننده و زمان آن متفاوت خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از بیزنس ‌اینسایدر ، یکی از سازندگان ویدئو در یوتیوب در این باره گفته است : افزایش زمان ویدئو ها و قرار دادن آنها در کانال های مختلف باعث شده است تا مبلغ دریافتی من افزایش یابد. زیرا در مدت زمان بیشتر میتوان تبلیغات بیشتری نیز در ویدئوها قرار داد. اینفلوئنسرهای یوتیوب با استفاده از تکنیک 4 تبلیغ در یک ویدئو میتوانند از گوگل ادسنس (Google AdSense) درآمد حداکثری داشته باشند.

محاسبه مبلغ پرداختی یوتیوب بر اساس نرخ سی‌پی‌ام (CPM) و یا به ازای هر هزار بازدید محاسبه میشود. نرخ سی پی ام که به ازای هر سازنده متفاوت است ، نرخ یکسانی ندارد. و با عواملی نظیر مکانی که بازدیدکنندگان ویدئو قرار دارند و اینکه چه نوع تبلیغ‌کنندگانی به محتوای آن علاقه‌مند هستند، تغییر میکند. به عنوان مثال نرخ سی پی ام در ویدئوهایی که مربوط به کسب و کار است ، بالاتر است. زیرا بازدید کنندگان این نوع ویدئو ها بزرگسالان هستند و خواستار تغییر و تحول در شغلشان می باشند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال