چگونه امواج مایکروویو بر کند شدن امواج وای فای موثر است؟

آفکام به عنوان رگلاتوری رسانه ای در بریتانیا از مردم خواسته است تا در زمان استفاده از اینترنت در منزل از روشن کردن مایکروویو خودداری کنند. علت آن نیز کند شدن امواج وای فای در اثر روشن شدن مایکروویو اعلام شده است.  به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از reuters، استفاده از […]

آفکام به عنوان رگلاتوری رسانه ای در بریتانیا از مردم خواسته است تا در زمان استفاده از اینترنت در منزل از روشن کردن مایکروویو خودداری کنند. علت آن نیز کند شدن امواج وای فای در اثر روشن شدن مایکروویو اعلام شده است.

 به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از reuters، استفاده از مایکروویو در هنگام استفاده از بازی های آنلاین یا ارتباطات تصویری آنلاین باعث کاهش قدرت وای فای خواهد شد. آفکام علاوه بر مایکروویو لیستی از لوازم داخل خانه مانند گوشی های بی سیم، پایشگرهای نوزاد، لامپ های هالوژنی، سوئیچ های تنظیم چراغ های روشنایی، اسپیکرهای کامپیوتری منتشر کرد که در صورت نزدیکی به مودم و یا روتر می تواند در ضعیف شدن سیگنال های اینترنت موثر باشند. این روش ها می تواند در بهبود عملکرد پهنای باند مورد استفاده قرار گیرد.

در زمان قرنطینه خانگی و هنگام استفاده از ارتباطات آنلاین، استفاده از شکه اینترنت زمینی با توجه به شدت ترافیک شبکه های بی سیم راه حل مناسب تری برای کاربران باشد. در دوران قرنطینه استفاده از تلفن های ثابت بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. به عنوان مثال رشد مکالمات تلفن ثابت در بریتانیا 94 درصد رشد داشته است. آفکام افزایش ترافیک آپ استریم ( ارسال ویدئوها) را تا 95 درصد عنوان کرده و علت آن را افزایش ارسال فایل و دیتا توسط کارمندان دورکار می داند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال