چگونه اعداد را به کیبورد گوگل اضافه کنیم؟

استفاده مکرر از اعداد به هنگام تایپ کردن در یک صفحه‌نمایش لمسی، می‌تواند تا حد زیادی روی اعصاب شما باشد! اما آیا به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید از این اعداد و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید؟ گوگل برای این موضوع یک راه حل بسیار خوب قرار داده که کاربران قادر خواهند بود به […]

استفاده مکرر از اعداد به هنگام تایپ کردن در یک صفحه‌نمایش لمسی، می‌تواند تا حد زیادی روی اعصاب شما باشد! اما آیا به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید از این اعداد و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید؟

گوگل برای این موضوع یک راه حل بسیار خوب قرار داده که کاربران قادر خواهند بود به سادگی می‌توانند از اعداد استفاده کنند. این کار، تنها با اضافه کردن مستقیم ردیف اعداد در قسمت بالایی ردیف‌ حروف‌ها انجام می‌شود. البته برای بهره بردن از این قابلیت، باید از کیبورد گوگل (Google Keyboard) استفاده نمایید، پس برای اینکه یکبار هم که شده، کیبورد گوگل را امتحان کنید.

اما بعد از اینکه کیبورد گوگل را نصب کردید، وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شده و از قسمت زبان‌های ورودی (Language & Input)، کیبورد پیش‌فرض خود را بر روی Google Keyboard ست کنید.

How to add a number row to the Google keyboard 2

پس از انجام این‌کار، از مسیر Appearance & layouts > Custom input styles، آیکون اضافه کردن را زده و زبان اصلی را بر روی انگلیسی (و البته هر زبانی که قصد دارید به صورت پیش‌فرض، از آن استفاده نمایید) و گزینه‌ی Layout را نیز روی PC قرار دهید.

حال یکی از اپلیکیشن‌هایی که از کیبورد استفاده می‌کند را اجرا کرده و سپس زبان را بر روی (English (US) (PC) قرار دهید. در همین زمان، مشاهده می‌کنید که یک ردیف اعداد نیز در قسمت بالایی حروف قرار گرفته که می‌تواند کار شما را به هنگام تایپ پی‌درپی اعداد، آسان‌تر از گذشته کند!

خب شاید اگر از نرم‌افزارهایی همچون اکسل یا ورد استفاده می‌کنید هنوز هم مشکلاتی را داشته باشید، اما فراموش نکنید که برای کار کردن با این نرم‌افزارها بهتر است سراغ ویندوز بروید!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال