چگونه شماره تلفن یک فرد مزاحم را در گوشی اندرویدی خود بلاک کنیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده که فردی به عنوان مزاحم تلفنی، دائما روی اعصاب شما باشد و شما هیچ راهی برای جلوگیری از این کار نداشته باشید. در آموزشی که امروز قصد انتشار آن را داریم، می‌خواهیم شما را با روشی آشنا کنیم که این امکان را به شما می‌دهد که شماره‌ تلفن‌های مزاحم […]

حتما برای شما هم پیش آمده که فردی به عنوان مزاحم تلفنی، دائما روی اعصاب شما باشد و شما هیچ راهی برای جلوگیری از این کار نداشته باشید. در آموزشی که امروز قصد انتشار آن را داریم، می‌خواهیم شما را با روشی آشنا کنیم که این امکان را به شما می‌دهد که شماره‌ تلفن‌های مزاحم را اصطلاحا “بلاک” کرده و از شر آنها برای همیشه خلاص شوید.

البته توجه کنید که شاید تصاویر مربوط به قسمت شماره‌گیر گوشی شما با چیزی که در عکس می‌بینید، کمی تفاوت داشته باشد. از آنجایی که تلفن‌های مختلف، رابط کاربری‌های مختلفی دارند، شاید در مرحله‌ی اول مجبور باشید کمی قسمت‌های مختلف شماره‌گیر را زیر و رو کنید اما مراحل کلی کار، کاملا شبیه به هم هستند.

ابتدا وارد قسمت آخرین تماس‌ها شده و پس از باز کردن بخش تنظیمات این قسمت (معمولا گزینه‌ای به شکل سه نقطه عمودی بر روی هم در گوشی‌ها وجود دارد)، گزینه‌ی “Select” را انتخاب کنید:

How to block a phone number on your Android phone 2

حالا شماره‌ی مورد نظر را انتخاب کرده و با زدن گزینه‌ی سه‌نقطه‌ای، اینبار گزینه‌ی “Add to Auto reject list” را انتخاب و آن شماره را به لیست شماره‌هایی که می‌خواهید به صورت خودکار تماس آنها مسدود شود، اضافه کنید. حالا اگر شماره‌ی مورد نظر با شما تماس بگیرد، گوشی شما به صورت خودکار ارتباط آن شماره را با شما مسدود خواهد نمود.

امکان اضافه کردن یک شماره به لیست افراد مزاحم، از طریق دفترچه مخاطبین گوشی شما نیز وجود دارد و از آن طریق نیز می‌توانید جلوی تماس افراد مزاحم را بگیرید. اما اگر تصمیم شما عوض شد، می‌توانید با مراجعه به همراه بخش، شماره تلفن فرد مورد نظر را به کمک گزینه‌ی “Remove from Auto reject list” حذف نمایید.

اما همانطور که گفتیم، در برخی از گوشی‌های هوشمند، روش بلاک کردن تماس افراد مزاحم کمی متفاوت است. به عنوان مثال در گوشی‌های هوشمند LG، پس از وارد شدن به بخش آخرین تماس‌ها، باید وارد بخش “Call Setting” شده و گزینه‌ی “Call Reject” را انتخاب نمایید. حالا گزینه‌ی “Reject Calls from” را انتخاب کرده و به کمک علامت “به علاوه” در قسمت بالای گوشی، شماره‌ی مورد نظر را وارد کنید.

آسان و عملی بود، نه؟!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال