طریقه پایان دادن به تماس به کمک دکمه پاور در سیستم عامل اندروید

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نمی‌خواهید به کمک دکمه نرم‌افزاری استاندارد موجود در نمایشگر گوشی، به مکالمه صوتی خود پایان دهید، ما به شما روش انجام این کار توسط دکمه سخت‌افزاری پاور گوشیتان را نشان خواهیم داد. (لطفا توجه داشته باشید که این آموزش مربوط به کاربران غیر‌حرفه  ای می‌باشد) […]

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نمی‌خواهید به کمک دکمه نرم‌افزاری استاندارد موجود در نمایشگر گوشی، به مکالمه صوتی خود پایان دهید، ما به شما روش انجام این کار توسط دکمه سخت‌افزاری پاور گوشیتان را نشان خواهیم داد.

(لطفا توجه داشته باشید که این آموزش مربوط به کاربران غیر‌حرفه  ای می‌باشد)

 صرف نظر از نسخه‌ی اندرویدی که در حال استفاده از آن می‌باشید، همیشه یکی از انگشتان دستتان در هنگام مکالمه در نزدیکی دکمه سخت‌افزاری پاور قرار گرفته است. در صورت استفاده از این کلید به عنوان پایان مکالمه، دیگر نیازی به مشاهده و چک کردن نمایشگر نخواهد بود. (این مورد در هنگام استفاده از برنامه‌ای دیگر در کنار مکالمه تلفنی، بسیار مفید خواهد بود).

برای استفاده از این دکمه به عنوان کنترلر جدید خروج از مکالمه، تنها کافیست که به فسمت Settings رفته و Accessibility را بر روی گوشی اندروید خود انتخاب کنید. در این قسمت مطمئنا گزینه‌ای با نام “Power button ends call” وجود دارد که باید آن را فعال (enable) کنید. در صورت انتخاب و فعال کردن این گزینه، گوشی شما سریعا این وظیفه جدید را به دکمه پاور محول خواهد کرد.

اگر در هنگام انجام این اقدام، صفحه نمایش گوشی خاموش شد، ابتدا دکمه پاور را فشرده تا نمایشگر دوباره روشن شود و سپس با فشردن دوباره کلید پاور، عمل پایان دادن به مکالمه انجام می‌گیرد (انجام این نکته در گوشی‌های مجهز به نسخه 5.0 یا لالی‌پاپ اندروید تست شده و کاربردی است).

نکته: این راهنمایی در مورد گوشی‌های مجهز به ویرایش 5.0 یا لالی‌پاپ سیستم عامل اندروید بوده و در دیگر نسخه‌ها ممکن است با تفاوتی اندک در فعال‌سازی آن همراه باشد. 

Accessing-the-main-Settings-menu-is-the-first-thing-that-we-have-to-do.

Now-well-scroll-down-until-we-see-the-Accessibility-sub-menu.

Here-it-is-now-lets-tap-on-it.

Another-scroll-down-and-the-Power-button-ends-call-option-is-revealed.

Checking-the-box-on-the-right-enables-the-option---and-thats-all.

 

آیا استفاده از این متود برای پایان دادن به مکالمه کار راحت‌تری است؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال