چگونه گوشی گمشده سامسونگ را در حالت آفلاین پیدا کنیم

 پیش از این پیدا کردن گوشی گم شده سامسونگ با استفاده از قابلیت Find My Mobile تنها در صورت اتصال این گوشی به اینترنت امکان پذیر بود. در حال حاضر قابلیت جدیدی توسط سامسونگ ارائه شده است که از طریق آن می توان گوشی گم شده را در حالت آفلاین نیز پیدا کرد. به گزارش […]

 پیش از این پیدا کردن گوشی گم شده سامسونگ با استفاده از قابلیت Find My Mobile تنها در صورت اتصال این گوشی به اینترنت امکان پذیر بود. در حال حاضر قابلیت جدیدی توسط سامسونگ ارائه شده است که از طریق آن می توان گوشی گم شده را در حالت آفلاین نیز پیدا کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مکس وین باخ، افشاگر بخش فناوری و موبایل با انتشار دو تصویر در حساب توییتر خود از قابلیت جدیدی در گوشی های موبایل سامسونگ خبر داده است. بخش Offline Finding در گوشی ها امکان ردیابی گوشی ها را به صورت آفلاین فراهم می کند. همچنین در صفحه توییتر این افشاگر آمده است ویژگی جدید به شما امکان می دهد تا دستگاه های گلکسی خود را بدون نیاز به اینترنت پیدا کنید. همچنین از طریق این فناوری می‌توانید با کمک گوشی خود و اسکن، دستگاه های گلکسی گم شده اقدام کنید. با این حال اگر دستگاه‌هایی مانند ایرباد و یا ساعت های هوشمند قبل از گم شدن به گوشی شما متصل باشند با کمک این قابلیت می توانید آنها را نیز پیدا کنید.

در واقع این قابلیت کمک می کند تا گوشی گم شده حتی به صورت آفلاین نیز قابل ردگیری باشد و همچنین اگر یک دستگاه گلکسی نیز در نزدیکی این گوشی گم شده قرار داشته باشد نیز امکان پیدا شدن وجود دارد. همزمان با اضافه کردن قابلیت به دستگاه های سامسونگ قابلیت پیدا کردن آیفون در حالت آفلاین نیز به سیستم عامل iOS 13 اضافه شده است. قابلیت آیفون کاربر را قادر می سازد تا با استفاده از بلوتوث و تا زمانی که گوشی موبایل روشن است آن را پیدا کند.

برای استفاده از این قابلیت روی گوشی های اپل با سیستم عامل iOS 13 باید به گزینه Find My در قسمت تنظیمات مراجعه کنید. در این قسمت با فعال کردن گزینه Find My iPhone و همچنین پیدا کردن آفلاین می توانید چنین ویژگی را در دسترس داشته باشید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال