HP به دنبال به دست گرفتن بازار با عرضه ی نوت بوک و تبلت های ارزان قیمت می باشد!

امروز شرکت بزرگ اچ پی از سری جدید نوت بوک ها و تبلت های ارزان قیمت خود برای رقابت هر چه بیشتر و سخت تر با رقیبان، رونمایی کرد. این سری از محصولات که Stream نام دارد در حال حاضر 4 عضو دارد و در اچ پی برنامه های زیادی برای این سری از محصولات […]

امروز شرکت بزرگ اچ پی از سری جدید نوت بوک ها و تبلت های ارزان قیمت خود برای رقابت هر چه بیشتر و سخت تر با رقیبان، رونمایی کرد. این سری از محصولات که Stream نام دارد در حال حاضر 4 عضو دارد و در اچ پی برنامه های زیادی برای این سری از محصولات خود دارد.

البته هنوز مشخصات دقیق سخت افزاری این نوت بوک ها و تبلت ها اعلام نشده است و اچ پی بیشتر به دنبال تبلیغات و هدایایی که بابت خرید محصولاتش برای مشتریان در نظر گرفته است، می باشد. اما آنطور که مشخص است، این نوت بوک ها از پردازنده های Intel Celeron بهره خواهند برد و در دو مدل با صفحه نمایش های 13.3 اینچی و 11.6 اینچی عرضه و قیمت ها آنها نیز به ترتیب از 229.99 و 199.99 دلار آغاز خواهد شد. همچنین، تبلت های این شرکت با نام های HP Stream 7  و HP Stream 8 نیز عرضه و به ترتیب، از قیمت های 99.99 و 149.99 دلار آغاز خواهند شد.

HP_Stream_8_01

اما هدایی که اچ پی برای خریداران در نظر گرفته است نیز بسیار جالب می باشند. اگر شما هر یک از 4 محصول سری Stream این شرکت را خریداری نمایید، می توانید از هدایای زیر بهره مند شوید :

1 ترابایت فضای سرویس Microsoft OneDrive برای 1 سال، 25 دلار کارت هدیه ی خرید محصولات فروشگاه مایکروسافت به ارزش 25 دلار، 60 دقیقه مکالمه ی تصویری رایگان و ماهانه سرویس اسکایپ مایکروسافت و 200 مگابایت اینترنت همراه نسل چهارم تا پایان عمر دستگاه!

به نظر می رسد HP و Microsoft همکاری های گسترده ای را با یکدیگر آغاز کرده اند و شاید در آینده نیز شاهد همکاری مشترک این دو شرکت بزرگ و معرفی خدماتی جدید باشیم.

اما به نظر شما اچ پی موفق خواهد شد نبض بازار را با عرضه ی این محصولات به دست بگیرد؟ به نظر شما همکاری اچ پی و مایکروسافت می تواند دروازه ای برای ایجاد محصولات و خدمات متنوع تری باشد؟ نظرات خود را با تکنولوژی نیوز به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال