لپ تاپ ProBook x360 11 Education Edition اچ پی معرفی شد

شرکت اچ پی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لپ تاپ و دستگاه های کامپیوتری محسوب می شود که هر سال نسل جدیدی از لپ تاپ خود را معرفی و عرضه می کند. به تازگی این کمپانی لپ تاپ اقتصادی جدید ProBook x360 11 Education Edition را که مناسب دانشجویان است، معرفی کرد. این لپ تاپ […]

شرکت اچ پی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لپ تاپ و دستگاه های کامپیوتری محسوب می شود که هر سال نسل جدیدی از لپ تاپ خود را معرفی و عرضه می کند.

به تازگی این کمپانی لپ تاپ اقتصادی جدید ProBook x360 11 Education Edition را که مناسب دانشجویان است، معرفی کرد. این لپ تاپ در واقع همان ProBook x360 11 G5 Education Edition است که از پردازنده جدید سلرون اینتل قدرت می گیرد.

سیستم عامل ویندوز 10 پرو روی آن به صورت پیش فرض نصب شده و برای ویرایش و تدوین فیلم می تواند کاربردی باشد. البته نباید انتظار بسیاری از ProBook x360 11 G5 Education Edition داشت زیرا صرفا یک مدل مقرون به صرفه است که برای کاربری روزانه گزینه مطلوبی محسوب می شود.

این لپ تاپ ضخامت استانداردی داشته و با صفحه نمایش 360 درجه می توان آن را در حالت تبلت یا لپ تاپ به کار گرفت. از این رو اچ پی تصمیم گرفت پنل نمایشگر لمسی برای آن در نظر گیرد.

همچنین مجموعه نرم افزار اچ پی School Pack را که مناسب دانش آموزان است، می توان در آن یافت. دوام بدنه بالا با پوشش گوریلاگلس و استاندارد نظامی MIL-STD 810G1، موجب می شود تا در کاربری طولانی مدت با یک لپ تاپ با دوام رو به رو بود.  برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اچ پی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال