HP Chromebook 14 G3 با پردازنده قدرتمند Nvidia Tegra K1

کروم بوک های گوگل معمولا بخاطر سخت افزار قدرتمند معروف نیستند، چرا که بیشتر برای وبگردی و کارهای آنلاین طراحی شده اند و نه چیز دیگر. اما این بار شرکت اچ پی، کروم بوک جدید را با پردازنده قدرتمند Nvidia tegra K1 طراحی کرده است که مقدار حافظه رم و حافظه داخلی نیز در آن […]

کروم بوک های گوگل معمولا بخاطر سخت افزار قدرتمند معروف نیستند، چرا که بیشتر برای وبگردی و کارهای آنلاین طراحی شده اند و نه چیز دیگر. اما این بار شرکت اچ پی، کروم بوک جدید را با پردازنده قدرتمند Nvidia tegra K1 طراحی کرده است که مقدار حافظه رم و حافظه داخلی نیز در آن دو برابر شده و به ترتیب به مقادی 4 گیگابایت و 32 گیگابایت ارتقا یافته است.

این نوت بوک همچنین دارای نمایشگر 14 اینچ با رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل، یک پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0، یک پورت HDMI، شیار کارت حافظه میکرو اس دی، بلوتوث و وای فای میباشد که امکانات کافی را در اختیار کاربر قرار میدهد.

گفتنیست براساس شایعات، گوگل درحال توسعه اجرا کننده نرم افزار کروم (ACR یا App Runtime for Chrome) است تا احتمالا بتواند بازی هایی را نیز انجام دهد که در این صورت شاید برای برخی کاربران، خرید یک کروم بوک با قیمتی که در حد کمتر از یک تلفن هوشمند بالارده است، در حالی که سخت افزار بالا رده ای دارد، منطقی تر بنظر بیاید.

این کروم بوک هم اکنون در فروشگاه آنلاین HP و با قیمت 439 دلار به فروش میرسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال