لپ تاپ جدید اچ پی Elite Dragonfly ، ظاهری زیبا با عمر باتری بیش از 24 ساعت

صبح امروز شرکت اچ پی لپ تاپ جدید خود به نام Elite Dragonfly را معرفی کرد. این لپ تاپ در کلاس پروژه‌ی آتنا شرکت اینتل قرار دارد . وزن کم و ظاهر زیبای این دستگاه میتواند توجه علاقمندان بسیاری را به خود جلب کند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، اچ […]

صبح امروز شرکت اچ پی لپ تاپ جدید خود به نام Elite Dragonfly را معرفی کرد. این لپ تاپ در کلاس پروژه‌ی آتنا شرکت اینتل قرار دارد . وزن کم و ظاهر زیبای این دستگاه میتواند توجه علاقمندان بسیاری را به خود جلب کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، اچ پی لپ تاپ جدید خود را با بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیمِ ماشین‌کاری‌شده با دستگاه CNC ساخته است. که باعث شده وزن دستگاه کاهش یابد. Elite Dragonfly تنها 1.61 سانتی‌متر ضخامت دارد اچ پی مدعی است که باتری ان میتواند تا بیش از 24 ساعت دوام بیاورد.

جنس بدنه خارجی آن از الئوفوبی ساخته شده و در برابر لکه و اثر انگشت مقاوم است. دراگون فلای گواهی MIL-STD 810G را برای میزان بالای مقاومت خود دریافت کرده است.

در مورد صفحه نمایش آن میتوان به سایز 13.3 اینچی با قابلیت پخش فول HD و اولترا HD اشاره کرد. همچنین صفحه آن از کورنینگ گوریلا گلس ۵ پوشانده شده است. و با استفاده از تکنولوژی SureView قابلیت نمایش از تمامی زوایا را دارد.

در بخش پردازنده آن از پردازنده‌های مرکزی نسل هشتمی سری i3 و i5 و i7 اینتل (خانواده‌ی ویسکی لیک) استفاده می‌کند. و از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم دوکاناله‌ی LPDDR3-2133 و حافظه SSD دو ترابایتی نیز بهره می برد. مودم XMM 7360/7560 4G/LTE اینتل با آنتن ۴x۴ برای بهره برداری از وای فای 6 نیز در آن استفاده شده است . از فناوری های دیگر این دستگاه همانند دیگر اعضای خانواده اچ پی میتوان بهSure Sense ،Sure Recover و Embedded Reimaging نیز اشاره کرد.

نکته مهم این دستگاه عمر باتری آن است. بنچمارک MobileMark 2014 بدست آمده از این دستگاه نشان میدهد که عمر باتری آن در وضعیت کارکرد مختلف متفاوت است. و در هر شرایط کارکردی نباید انتظار عمر 24 ساعته از آن داشت. اچ پی قرار است از تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ (۳ آبان ۱۳۹۸) فروش دراگون فلای را آغاز کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال