اچ‌پی از لپ‌تاپ EliteBook X360 پرده برداشت

لپ‌تاپ EliteBook X360 نسخه‌ی بهبود یافته‌ی Spectre X360 است که مدتی پیش معرفی و عرضه شده بود. بسیاری از قابلیت‌هایی که پیش از این در Spectre X360 وجود داشت، حالا در EliteBook X360 نیز وجود دارد. طراحی موفق و چرخش 360 درجه‌ای صفحه نمایش دستگاه (که امکان تبدیل این لپ‌تاپ به تبلت را فراهم می‌کند)، در این دستگاه جدید […]

لپ‌تاپ EliteBook X360 نسخه‌ی بهبود یافته‌ی Spectre X360 است که مدتی پیش معرفی و عرضه شده بود. بسیاری از قابلیت‌هایی که پیش از این در Spectre X360 وجود داشت، حالا در EliteBook X360 نیز وجود دارد. طراحی موفق و چرخش 360 درجه‌ای صفحه نمایش دستگاه (که امکان تبدیل این لپ‌تاپ به تبلت را فراهم می‌کند)، در این دستگاه جدید نیز تکرار شده‌اند.

با این حال، این دو دستگاه کاملاً هم شبیه هم نیستند و طبیعتاٌ تفاوت‌هایی نیز دارند. در EliteBook X360 از طراحی مشابهی با نسل پیشین آن استفاده شده است. با این تفاوت که در این دستگاه شاهد به‌کارگیری سنسور اثر انگشت و دوربین مادون قرمز هستیم که امکان ورود به ویندوز با استفاده از Windows Hello را برای کاربران فراهم می‌کند. سنسور اثر انگشت نیز بسیار کاربردی خواهد بود. چراکه کاربران می‌تواند امنیت بسیار بالایی در ورود خود به ویندوز را تجربه کنند بدون این که نیاز باشد هر بار پسورد خود را تایپ کنند یا آن را فراموش کنند!

لپ‌تاپ HP Elitebook X360 دستگاهی با بدنه‌ی محکم و مقاوم است که می‌تواند با موفقیت تست‌های سقوط MIL-STD-810G را پشت سر بگذارد. ولی این استحکام باعث ضخامت بیش از اندازه‌ی این دستگاه نشده و این دستگاه، لپ‌تاپی مناسب برای جابجایی به مکان‌های گوناگون می‌باشد.

همانند سایر لپ‌تاپ‌های رده بالای HP، این دستگاه نیز از CNC aluminum ساخته شده است. در سمت چپ دستگاه پورت‌های ارتباطی آن شامل: کارت PC، دکمه‌ی تنظیم صدا، جک 3.5 میلی متری هدفون، پورت USB 3.0 وجود دارند. در سمت راست آن هم شاهد پورت USB 3.0، HDMIm USB C + Thunderbolt هستیم. وزن این دستگاه هم تنها در حدود 1.2 کیلوگرم می‌باشد!

قابلیت جذاب دیگر این دستگاه، قلم digitizer آن می‌باشد. استفاده از این قلم در هنگامی که لپ‌تاپ در حالت تبلت است امکان نوشتن متن را برای کاربر فراهم می‌کند.

کاربرانی که قصد خرید دستگاهی با عمر باتری بالا را دارند، بهتر است که نسخه‌ی صفحه نمایش با رزولوشن 1080p این دستگاه را خریداری کنند. چراکه این دستگاه در دو مدل با صفحه نمایش‌های Full HD و 4K عرضه خواهد شد و واضح است که عمر باتری نسخه‌ی 1080p بالاتر خواهد بود. این تفاوت عمر باتری می‌تواند تا 30 درصد در دو دستگاه باهم متفاوت باشد. با توجه به گفته شرکت HP، این لپ‌تاپ‌ها از همین ماه در بازارها موجود خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال