نسخه آموزشی کروم‌بوک X360 11 G1 اچ‌پی معرفی شد

شرکت اچ پی اخیراً برای امور آموزشی برای مدارس کروم‌بوک جدیدی معرفی کرده است.  بنابه گفته یکی از وبلاگ های معتبر گوگل استفاده از تبلت‌ها در سیستم آموزشی مدارس سوئد نرخ موفقیت بالایی به‌همراه داشته است. اطلاعاتی که گوگل در مورد این مدل جدید کروم‌بوک منتشر کرده شامل چرخش 360 درجه، درگاه شارژ یواس‌بی نوع […]

شرکت اچ پی اخیراً برای امور آموزشی برای مدارس کروم‌بوک جدیدی معرفی کرده است.  بنابه گفته یکی از وبلاگ های معتبر گوگل استفاده از تبلت‌ها در سیستم آموزشی مدارس سوئد نرخ موفقیت بالایی به‌همراه داشته است.

اطلاعاتی که گوگل در مورد این مدل جدید کروم‌بوک منتشر کرده شامل چرخش 360 درجه، درگاه شارژ یواس‌بی نوع C، قلم اختیاری و دوربین پشتی می‌شود.

به نظر می رسد که نسخه‌ی آموزشی کروم‌بوک جدید اچ‌پی براساس نسخه آموزشی تبلت حرفه‌ای X360 11 G1 همین شرکت با سیستم عامل ویندوز 10 طراحی شده است. این کروم‌بوک از پردازنده سلرون N3350 یا پنتیوم N4200 اینتل بهره برده و با 8 گیگ رم DDR3 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین همان‌طور که از نام دستگاه پیداست مجهز به یک نمایشگر 11 اینچی با رزولوشن تصویر 1366 در 768 پیکسلی می‌باشد.

تاکنون اخباری درباره قیمت این تبلت منحصر به فرد ارائه نشده است اما بدون شک تا اواسط ماه آینده اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و دیگر خصوصیات فنی آن خواهیم شنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال