لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت سری Stream اچ‌پی، یک عضو 14 اینچی جدید خواهند داشت

یقینا اچ‎پی با ارائه‎ی لپ‎تاپ‎های سری Stream خود که هم ارزان‎قیمت هم دوست‎داشتنی هستند، به موفقیت عظیمی دست یافته است، چون قصد دارد آن‎ها را بسیار بیشتر توسعه دهد. این شرکت نه تنها دارد لپ‎تاپ‎های سری Stream خود را با تغییرات مهمی در بخش‎ سخت‎افزار مواجه می‎کند بلکه یک مدل جدید نیز وارد این خانواده […]

یقینا اچ‎پی با ارائه‎ی لپ‎تاپ‎های سری Stream خود که هم ارزان‎قیمت هم دوست‎داشتنی هستند، به موفقیت عظیمی دست یافته است، چون قصد دارد آن‎ها را بسیار بیشتر توسعه دهد. این شرکت نه تنها دارد لپ‎تاپ‎های سری Stream خود را با تغییرات مهمی در بخش‎ سخت‎افزار مواجه می‎کند بلکه یک مدل جدید نیز وارد این خانواده کرده است. لپ‎تاپ Steam 14 (که در تصویر بالا مشاهده می‎کنید) به شکل مفیدی جایگزین نسخه‎ی 13 اینچی می‎شود، عملکرد آن بهتر بوده و طراحی پرتابل‎تری با وجود داشتن یک نمایشگر بزرگتر خواهد داشت. این لپ‎تاپ از یک وای‎فای سریع‎تر 2×2 802.11ac، یک پردازنده‎ی سلرون مخصوص سال 2016 و عمر باتری بیشتر برابر با 10 ساعت و 45 دقیقه بهره می‎برد و باید اشاره داشت وزن آن نیز به نسبت مدل قدیمی‎تر Stream 13 کمتر و برابر با 1437 گرم است. یقینا داشتن 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه‎ی فلش یا رزولوشن 1366 در 768 چیزی نیست که شما را شگفت زده کند ولی لپ‎تاپ Stream 14 در زمان ورود به بازار از تاریخ 17 سپتامبر قیمتی از 219 دلار خواهد داشت. در نتیجه باید گفت با یک لپ‎تاپ پرتابل دارای ویندوز 10 میان رده روبرو هستیم که با این قیمت نباید خرید بدی محسوب شود.

سایر لپ‎تاپ‎های سری Stream شرکت اچ‎پی نیز با تغییراتی روبرو خواهند شد. لپ‎تاپ Stream 11 با داشتن قیمتی برابر با 199 دلار از تاریخ 4 شهریورماه به بازار خواهد آمد و دارای یک وای‎فای سریع‎تر، پردازنده‎ی آپگرید شده و ابعادی باریکتر به نسبت همتاهای بزرگتر خود است. در همین حین، محصول هیبریدی (لپ‎تاپ/ تبلت) 11 اینچی Stream x360 (که به اسم HP x360 نیز شناخته می‎شود) با قیمتی از 249 دلار یا 50 دلار کمتر از مدل قبلی خود به بازار خواهد آمد. این لپ‎تاپ روانه‎ی بازارهای منتخب در شهریورماه خواهد شد. و برای آن دسته از افرادی که نقش معلم در مدارس را دارند مدلی به اسم Stream 11 Pro در اوایل مهرماه ارائه خواهد شد که دارای یک حافظه‎ی داخلی 64 گیگابایتی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال