لپ‌تاپ گیمینگ جدید اچ‌پی با نمایشگر 4K معرفی شد

اچ‌پی که به تازگی از پی‌سی‌های گیمینگ خود رونمایی کرده سعی بر این داشته تا به کاربران ثابت کند که هنوز هم‌ پی‌سی‌های گیمینگ می‌تواند نظر آن‌ها را جلب کند. دسکتاپ جدید اچ‌پی که Omen X نام گرفته دارای طراحی کاملا متفاوت و مکعب شکلی بوده که علاوه‌بر داشتن سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته، این امکان را به […]

اچ‌پی که به تازگی از پی‌سی‌های گیمینگ خود رونمایی کرده سعی بر این داشته تا به کاربران ثابت کند که هنوز هم‌ پی‌سی‌های گیمینگ می‌تواند نظر آن‌ها را جلب کند. دسکتاپ جدید اچ‌پی که Omen X نام گرفته دارای طراحی کاملا متفاوت و مکعب شکلی بوده که علاوه‌بر داشتن سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته، این امکان را به کاربر می‌دهد تا در صورت نیز، سخت‌افزار جدیدی را به راحتی هرچه‌ تمام‌تر به آن اضافه کند. البته محصول مورد اشاره، تنها محصول جدید اچ‌پی نیست و این شرکت از لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی با نمایشگر 4K نیز رونمایی کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

لپ‌تاپ گیمینگ جدید اچ‌پی با نمایشگر 4K معرفی شد

شاید یکی از مشکلات پی‌سی‌های گیمینگ قیمت آن‌ها باشد و اچ‌پی نیز با قرار دادن قیمت 1,799 دلاری برای پی‌سی جدید گیمینگ خود این مسئله را اثبات کرده است. درهرحال، با این قیمت اچ‌پی سیستمی با پردازنده‌ی 4 گیگاهرتزی Core i7 را تحویل می‌دهد و 8 گیگابایت رم و کارت گرافیکی با قابلیت اورکلاک Radeon RX 480 را در اختیار کاربر قرار داده است. از دیگر مشخصه‌های این سیستم می‌توان به حافظه‌ی 256 گیگابایتی SSD و دو ترابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. طبیعتا با این قیمت می‌توانید سیستم‌های بهتری را هم خریداری کنید و در صورتی که نسخه‌ی دیگر این سیستم را که دارای کارت گرافیک GTX 1080 جیفورس و 16 گیگابایت رم است را خریداری کنید باید مبلغ 2100 دلار را بپردازید. کیس معرفی شده‌ی اچ‌پی‌ به صورت جداگانه نیز قابل خریداری است که با سیستم پیشرفته‌ای که در آن قرار گرفته 600 دلار قیمت دارد. بنابراین می‌توان گفت که یک سوم مبلغ پرداختی را تنها برای ظاهر کیس و البته سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته آن پرداخت می‌کنید.

لپ‌تاپ گیمینگ جدید اچ‌پی با نمایشگر 4K معرفی شد

چنانچه در ابتدا نیز گفتیم، اچ‌پی از لپ‌تاپ 17 اینچی جدید گیمینگ خود با نمایشگر 4K نیز پرده برداشته است. لپ‌تاپ مورد بحث ما، به کارت گرافیک پرتابل انویدیا GTX 1060 و یا GTX 1070 مجهز شده و به جک مینی  DisplayPort هم تجهیز یافته تا امکان استفاده از واقعیت مجازی و نمایشگر دوتایی اکسترنال در این لپ‌تاپ به راحتی صورت بگیرد. این لپ‌تاپ که قیمتی 1600 دلاری را با خود یدک می‌کشد از تکنولوژی G-Sync شرکت انویدیا نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند و محصولات جانبی شرکت SteelSeries نظیر موس با قابلیت شخصی سازی، کیبورد ال‌ای‌دی و هدست نیز در آن قرار گرفته است.

لپ‌تاپ گیمینگ جدید اچ‌پی با نمایشگر 4K معرفی شد لپ‌تاپ گیمینگ جدید اچ‌پی با نمایشگر 4K معرفی شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال