گوشی HTC 10 نسخه‌ ویندوزی نخواهد داشت

به نظر می‌رسد دیگر لوگوی ویندوز را بر روی هیچ‌کدام از گوشی‌های‌هوشمند اچ‌تی‌سی نخواهیم دید. سال 2014 بود که اچ‌تی‌سی پرچم‌دار خود را مجهز به نسخه‌ی ویندوز کرد. HTC One M8 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های‌هوشمند آن زمان، در واقع گوشی با سیستم‌عامل ویندوزفون بود که نسخه‌ی اندرویدی آن نیز منتشر شد و توانست توجه بسیاری […]

به نظر می‌رسد دیگر لوگوی ویندوز را بر روی هیچ‌کدام از گوشی‌های‌هوشمند اچ‌تی‌سی نخواهیم دید. سال 2014 بود که اچ‌تی‌سی پرچم‌دار خود را مجهز به نسخه‌ی ویندوز کرد. HTC One M8 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های‌هوشمند آن زمان، در واقع گوشی با سیستم‌عامل ویندوزفون بود که نسخه‌ی اندرویدی آن نیز منتشر شد و توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. به همین علت، بسیاری منتظر بودند که اچ‌تی‌سی بار دیگر برای پرچم‌دار بعدی خود نیز همین کار را انجام دهد اما به نظر می‌رسد هرگز شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود. اچ‌تی‌سی پرچم‌دار فعلی خود را نیز مجهز به سیستم عامل ویندوز نکرده و تنها از اندروید در HTC One M9 استفاده کرده؛ بنابراین خیلی بعید به نظر می‌رسد که بار دیگر در HTC 10 شاهد چنین اتفاقی باشیم.

Evan Blass بار دیگر در شایعه‌ای مربوط به پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی تاکید کرده که این شرکت قصد ندراد نسخه‌ی ویندوز HTC 10 را منتشر کند و کاربران نباید منتظر چنین نسخه‌ای باشند. پس به نظر می‌رسد فعلا اچ‌تی‌سی قصد ندارد بار دیگر به سراغ ویندوز رفته و اندروید را گزینه‌ی مناسب‌تری برای گوشی‌های‌هوشمند خود می‌داند که بسیار منطقی نیز است. به‌هر‌حال اگر به دنبال گوشی با سیستم‌عامل ویندوز هستید شرکت HP به تازگی در کنگره‌ی جهانی موبایل گوشی Elite X3 را معرفی کرده که می‌تواند رقیب قدرت‌مندی برای لومیا 950 مایکروسافت باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال