موضع‌گیری اچ‌تی‌سی در برابر اپل: سازندگان آیفون از همان ابتدا از گوشی‌های ما کپی‌برداری کرده‌اند

از زمانی که پرچم‌دار شرکت اچ‌تی‌سی HTC One A9 معرفی شده است بسیاری معتقدند که اچ‌تی‌سی برای طراحی این گوشی از سری گوشی‌های آیفون اپل الگو گرفته و طراحی این گوشی را شبیه به آیفون‌های اپل کرده است. یکی از مقامات اچ‌تی‌سی در جواب اظهار نظر‌های اخیر معتقد است در ابتدا این اپل بوده که […]

از زمانی که پرچم‌دار شرکت اچ‌تی‌سی HTC One A9 معرفی شده است بسیاری معتقدند که اچ‌تی‌سی برای طراحی این گوشی از سری گوشی‌های آیفون اپل الگو گرفته و طراحی این گوشی را شبیه به آیفون‌های اپل کرده است. یکی از مقامات اچ‌تی‌سی در جواب اظهار نظر‌های اخیر معتقد است در ابتدا این اپل بوده که از گوشی‌های اچ‌تی‌سی کپی زده و آیفون 6 را شبیه به یکی از گوشی‌های این شرکت طراحی کرده است.

مدیر بخش آسیای شمالی اچ‌تی‌سی Jack Tong در اظهار نظری جالب اینگونه جواب منتقدان را داده است:

” از همان ابتدا ما در سال 2013 گوشی با بدنه‌ای تمام فلزی را عرضه کردیم. سپس اپل در آیفون 6 از طراحی گوشی ما استفاده کرد و قاب پشتی آیفون 6 را شبیه به یکی از گوشی‌های ما طراحی کرد.”

اگر هنوز هم متوجه منظور Tong نشده‌اید باید به شما بگوییم منظور وی گوشی اچ‌تی‌سی One M7 بوده که این شرکت تایوانی آن را در سال 2013 عرضه کرد. اچ‌تی‌سی برای اولین بار در این گوشی بدنه‌ای آلمونیومی را به کار برد و از طراحی خاصی در قاب پشتی گوشی استفاده کرد. با توجه به اینکه آیفون 6 در سال 2014 منتشر شد، پس صحبت‌های وی همچین هم بی‌مورد نبوده اما نمی‌توان از این مسئله نیز غافل شد که اچ‌تی‌سی وان A9 شباهت بسیار زیادی به آیفون 6اس اپل دارد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال