آگوست منتظر بروزرسانی اندروید 5.1 و Sense 7.0 برای HTC One M8 باشید

ساعاتی پیش، شرکت اچ‌تی‌سی به صورت رسمی، عرضه‌ی بروزرسانی اندروید 5.1 را برای گوشی‌هوشمند One M8 تایید کرد. طبق خبری که توسط اکانت HTC در توییتر اعلام شده، این بروزرسانی در ماه آگوست به همراه رابط کاربری Sense 7.0 عرضه می‌شود. پیشتر رابط کاربری Sense 7.0 را در گوشی‌هوشمند One M9 که ماه مارس معرفی شده […]

ساعاتی پیش، شرکت اچ‌تی‌سی به صورت رسمی، عرضه‌ی بروزرسانی اندروید 5.1 را برای گوشی‌هوشمند One M8 تایید کرد. طبق خبری که توسط اکانت HTC در توییتر اعلام شده، این بروزرسانی در ماه آگوست به همراه رابط کاربری Sense 7.0 عرضه می‌شود.

پیشتر رابط کاربری Sense 7.0 را در گوشی‌هوشمند One M9 که ماه مارس معرفی شده بود و ویژگی‌های زیادی به Sense 7.0 اضافه کرده بود، مشاهده کردیم و حالا نیز نوبت به One M8 رسیده تا شکل آن دگرگون شود. البته اچ‌تی‌سی، قبلا چندین بروزرسانی مختلف را برای محصولات قبلی خود منتشر کرده بود که بسیاری از امکانات Sense 7.0 را وارد گوشی‌های هوشمند قبلی این شرکت کرد، اما عرضه‌ی اندروید 5.1، ویژگی‌های بیشتری را در کنار نسخه‌ی جدید این رابط کاربری، به محصولات اندرویدی HTC اضافه خواهد کرد.

با اینکه هم‌اکنون One M9 پرچم‌دار شرکت HTC به حساب می‌آید، هنوز هم گوشی‌هوشمند One M8 محصولی جذاب و قدرتمند است و دلیل آن، چیزی جز طراحی بسیار خوب آن و مشابهت بالای آن به One M9 نمی‌باشد و حالا که این بروزرسانی عرضه می‌شود، بدون شک، تجربه‌ی کار با این دو گوشی بیش از پیش مشابه یکدیگر خواهد بود. البته ممکن است برخی از امکانات One M9 در One M8 مشاهده نشود که از میان آنها می‌توان به Dolby Sound (که البته این موضوع هنوز تایید نشده است) و فیلم‌برداری 4K را اشاره کرد. البته در مورد دوربین احتمالا ویژگی‌های نرم‌افزاری موجود در Duo Camera به One M8 نیز راه پیدا خواهند کرد.

باید تا ماه آگوست صبر کنیم و ببینیم که HTC، چه برنامه‌ای برای گوشی‌هوشمند One M8 خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال