آیا نسخه‌ی ویندوزی از گوشی‌هوشمند HTC One M9 عرضه خواهد شد؟

زمانی که HTC، نسخه‌ی ویندوزی از One M8 را عرضه کرد به یاد دارید؟ به نظر می‌رسد کمپانی اچ‌تی‌سی قصد دارد تا باز هم در همکاری با مایکروسافت، این حرکت را تکرار کند اما اینبار هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که با یک محصول رده‌پایین روبه‌رو نباشیم. با توجه به گزارشی که Windows Central منتشر کرده، مدیرعامل شرکت اچ‌تی‌سی، […]

زمانی که HTC، نسخه‌ی ویندوزی از One M8 را عرضه کرد به یاد دارید؟ به نظر می‌رسد کمپانی اچ‌تی‌سی قصد دارد تا باز هم در همکاری با مایکروسافت، این حرکت را تکرار کند اما اینبار هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که با یک محصول رده‌پایین روبه‌رو نباشیم.

با توجه به گزارشی که Windows Central منتشر کرده، مدیرعامل شرکت اچ‌تی‌سی، آقای Chialing Chan در مراسم مربوط به گوشی‌هوشمند +One M9 در هند، اعلام کرده که HTC همکاری تنگاتنگی با مایکروسافت به جهت آزمایش نسخه‌ی جدید ویندوز دارد و اینکه کدام محصول جدید HTC می‌تواند به آن مجهز شود. البته پیشتر نیز دیده‌ایم که مایکروسافت در بازار محصولات رده‌پایین عملکرد بسیار خوبی داشته و همین موضوع می‌تواند اچ‌تی‌سی را به معرفی محصولاتی ارزان‌قیمت ترغیب نماید.

همکاری شرکت اچ‌تی‌سی با مایکروسافت اتفاق تعجب‌برانگیزی نخواهد بود چرا که این شرکت از همکاران و مشتریان قدیمی مایکروسافت بوده و حتی محصولاتی با نسخه‌هایی قبل از ویندوزفون را نیز عرضه کرده است.

با این‌حال باید منتظر انتشار اخبار بیشتر از سوی مایکروسافت و یا اچ‌تی‌سی باشیم و ببینیم که آیا ویندوز 10 می‌تواند نام این سیستم‌عامل را زنده نگاه دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال