کدام سریع‌تر است؛ اچ‌تی‌سی وان ام 9 یا آیفون 6؟

یکی از مسائلی که آیفون را به یک گوشی‌هوشمند محبوب تبدیل کرده سرعت عملکرد، پاسخگویی و اطمینان سیستم‌عامل آن است. این تلفن هوشمند علیرغم وجود حافظه‌ی رم کم و پردازنده‌ی کم قدرت عملکردی بسیار بالاتر از پرچمداران سایر شرکت‌ها از خود نشان می دهد. آخرین پرچمدار اچ‌تی‌سی نیز دست کمی از آیفون 6 ندارد و […]

یکی از مسائلی که آیفون را به یک گوشی‌هوشمند محبوب تبدیل کرده سرعت عملکرد، پاسخگویی و اطمینان سیستم‌عامل آن است. این تلفن هوشمند علیرغم وجود حافظه‌ی رم کم و پردازنده‌ی کم قدرت عملکردی بسیار بالاتر از پرچمداران سایر شرکت‌ها از خود نشان می دهد. آخرین پرچمدار اچ‌تی‌سی نیز دست کمی از آیفون 6 ندارد و همچون همتای پیشین خود، اچ‌تی‌سی وان ام 8، روان و بدون وقفه کار می‌کند و تجربه‌ی دوست داشتنی از این گوشی هوشمند به کاربر می‌دهد. در ادامه با تک نیوز همراه باشید تا به مقایسه‌ی سرعت این دو تلفن هوشمند محبوب بپردازیم.

HTC-One-M9-vs-iPhone-6

برای مقایسه یک گروه اپلیکیشن بر روی هر دو تلفن هوشمند انتخاب شده‌است. در کنار هم عملکرد این اپلیکیشن‌ها در هر دو تلفن هوشمند بررسی می‌شود، در این بررسی زمان شروع اپلیکیشن اهمیت دارد و امتیاز برای گوشی‌هوشمندی است که زودتر اپلیکیشن‌ها را لود کند. برای اینکه این مقایسه منصفانه تر شود اچ‌تی‌سی وان ام 9 و آیفون 6 را به یک شبکه‌ی وای فای متصل کرده‌ایم، هر دو به یک حساب کاربری ایمیل متصل شده‌اند و پیش از بارگذارای اپلیکیشن‌های تست، هر دو گوشی‌هوشمند به تنظیمات کارخانه بازگرداننده شدند.

برخلاف انتظار اچ‌تی‌سی وان ام 9 این رقابت را با موفقیت چشمگیری آغاز کرد، اپلیکیشن‌های بومی مانند دفترچه تلفن، تقویم و اپلیکیشن تماس با انیمیشنهای سبک و نرم بهترین عملکرد را از خود نشان دادند. از سوی دیگر آیفون 6 با سرعت بسیار بالای اتصال به دوربین ما را شگفت‌زده کرد. در بخش اپلیکیشن‌های مرورگر وب، سافاری در آیفون 6، عملکرد سریع‌تری نسبت به گوگل کروم بر روی اچ‌تی‌سی وان ام 9 داشت. به‌علاوه اپلیکیشن‌های محبوب، همچون توییتر و اینستاگرام به طور چشمگیری برروی آیفون 6 سریع‌تر عمل می‌کنند. در پایان آیفون 6 برنده‌ی این رقابت بود اما تفاوت چندانی چشمگیری با اچ‌تی‌سی وان ام 9 نداشت.

htc-one-m9-vs-iphone-6

اچ‌تی‌سی وان ام 9 و آیفون 6 هر دو رابط کاربری پاسخگو و سبکی دارند، اگرچه آیفون 6 در دنیای واقعی کمی سریع تر از اچ‌تی‌سی وان ام9 است. البته این عبارت به این معنا نیست که رابط کاربری آخرین پرچمدار اچ‌تی‌سی، کند است. اچ‌تی‌سی اگر مایل به رقابت با اپل باشد باید تغییرات کوچکی را برای افزایش سرعت عملکرد گوشی‌هوشمندش در به‌روزرسانی‌های بعدی اعمال کند. در ادامه می توانید ویدئوی این مقایسه را تماشا کنید، در این ویدئو اچ‌تی‌سی وان ام 9 با آخرین نسخه‌ی اندروید و آیفون 6 نیز با iOS 8.3 به‌روز رسانی شده‌است.

[aparat]http://www.aparat.com/v/DnRE6[/aparat]

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال