اچ‎تی‎سی آماده تولید مدل دوسیم گوشی Desire 650

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‎دانید که شرکت اچ‎تی‎سی به دنبال توئیتی اعلام کرده بود که شگفتی غیرمنتظره‎ای برای کاربران خود در فصل بهار به ارمغان خواهد آورد و طرفداران این شرکت گوش به زنگ اخبار این شرکت نشسته‎اند، اما یکی از لودهنده‎های معروف اینترنت آب سرد را احتمالا بر رویاهای آن‎ها ریخته است. […]

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‎دانید که شرکت اچ‎تی‎سی به دنبال توئیتی اعلام کرده بود که شگفتی غیرمنتظره‎ای برای کاربران خود در فصل بهار به ارمغان خواهد آورد و طرفداران این شرکت گوش به زنگ اخبار این شرکت نشسته‎اند، اما یکی از لودهنده‎های معروف اینترنت آب سرد را احتمالا بر رویاهای آن‎ها ریخته است.

براساس توئیتی منتشر شده است، اچ‎تی‎سی ظاهرا قصد دارد مدل دوسیم گوشی Desire 650 را عرضه کند که به نسبت مدل فعلی این گوشی متفاوت است. این دستگاه به صورت ODM خواهد بود (یعنی شرکت دیگری آن را برای اچ‎تی‎سی ساخته است) و از شخصی‎سازی‎های ODM در لانچر Sense 8.3 بهره می‎برد، نرم‎افزار سفارشی که در گوشی‎های ساخت HTC دیده نمی‎شود.

این دو گوشی دوسیم بوده و مجهز به چیپست مدیاتک است (مدل ابتدایی Desire 650 در اواسط سال 2016 با چیپست قدیمی اسنپ‎دراگون 400 به بازار آمد) و احتمالا این گوشی در بازار آمریکا برای اپراتور Cricket عرضه شود.

اچ‎تی‎سی ممکن است برای 30 اسفندماه برنامه‎های دیگری داشته باشد، ممکن است به جای گوشی مذکور شاهد معرفی HTC One X10 باشیم. گوشی که اخیرا اطلاعات مرتبط آن با در اختیار داشتن چیپست مدیاتک و نمایشگر 5.5 اینچی به بیرون درز پیدا کرد، بخواهیم مقایسه کنیم ابعاد نمایشگر Desire 650 5.0 اینچی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال