اچ‎تی‎سی ویدئوی تبلیغاتی دیگر برای گوشی پرچم‎دار جدید خود منتشر کرد

اچ‎تی‎سی تیزر دیگری برای دستگاه در پیش روی خود منتشر کرد که قرار است در 26 اردیبهشت‎ماه در تایوان معرفی شود. گوشی HTC U 11 دارای لبه‎های جدید حساس به لبس است که به دنبال ژست‎های حرکتی کاربر اعمال مختلفی ظاهر می‎شود. اچ‎تی‎سی احساس می‎کند که این حساسیت به لمس را می‎تواند به بهترین شکل […]

اچ‎تی‎سی تیزر دیگری برای دستگاه در پیش روی خود منتشر کرد که قرار است در 26 اردیبهشت‎ماه در تایوان معرفی شود. گوشی HTC U 11 دارای لبه‎های جدید حساس به لبس است که به دنبال ژست‎های حرکتی کاربر اعمال مختلفی ظاهر می‎شود. اچ‎تی‎سی احساس می‎کند که این حساسیت به لمس را می‎تواند به بهترین شکل ممکن توسط کلیپ‎هایی از افرادی که چیزهایی را فشار می‎دهند، به تصویر بکشد.

اسباب‎بازی‎های مخصوص سگ‎ها، نان همبرگر، میوه و منگنه: چیزهایی هستند که ظاهرا ما معمولا آن‎ها را فشار می‎دهیم. آن‎ها را با تصویری از گوشی‎هوشمند موردنظر ترکیب کنید که در ثانیه‎ی 3 کلیپ ظاهر می‎شود. اگر بشود به رنگ استناد کرد، به نظر می‎رسد که بایستی انتظار همان رنگ آبی پررنگ با قابلیت انعکاس نور را داشته باشیم که در گوشی HTC U Ultra دیده بودیم. این ویدئو با گفته‎ی “U شگفت‎انگیز را فشار دهید” به اتمام می‎‏رسد و به ما تاریخ معرفی آن یادآوری می‎شود.

براساس اطلاعات قبلی که به بیرون درز پیدا کرد است، گوشی HTC U 11 در 5 رنگ عرضه خواهد شد یعنی: سفید، مشکی، آبی، قرمز و نقره‎ای. تمامی رنگ‎ها البته در بسیاری از بازارها به چشم نخواهند کرد. هم‎‎چنین براساس شایعات شنیده شده، انتظار می‎رود که HTC U دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، چیپست اسنپ‎دراگون 835، دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی، دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی بوده و مشخصات دیگر آن 64 یا 128 گیگابایت حافظه‎داخلی با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی به همراه استاندارد بلوتوث 5.0 است.

ویدئوی مذکور را در زیر می‎توانید مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/EW5Yr#[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال