اچ‌تی‌سی یک قرارداد انحصاری 3 ساله برای تولید گوشی‌های نکسوس امضا کرده است

در چند ماه اخیر شاهد شایعات متفاوتی در مورد نکسوس بعدی گوگل بوده‌ایم. از مهم‌ترین شایعات منتشر شده تاکنون می‌توان به این خبر اشاره کرد که گوگل قصد دارد نکسوس‌های بعدی را خود به تنهایی تولید کند. یکی دیگر از شایعاتی که محور نکسوس‌های گوگل همیشه در حال چرخش بوده، متوقف شدن کامل تولید نکسوس‌ها […]

در چند ماه اخیر شاهد شایعات متفاوتی در مورد نکسوس بعدی گوگل بوده‌ایم. از مهم‌ترین شایعات منتشر شده تاکنون می‌توان به این خبر اشاره کرد که گوگل قصد دارد نکسوس‌های بعدی را خود به تنهایی تولید کند. یکی دیگر از شایعاتی که محور نکسوس‌های گوگل همیشه در حال چرخش بوده، متوقف شدن کامل تولید نکسوس‌ها و کنار کشیدن گوگل از این گوشی‌های دوست‌داشتنی بوده است که کمی بعید به نظر می‌رسد. حال در جدیدترین شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی با قدرت کامل دو نکسوس بعدی گوگل را خواهد ساخت.

براساس این شایعه، اچ‌تی‌سی در سال جاری میلادی دو نکسوس 5 و 5.5 اینچی را معرفی می‌کند. حتی این شایعه تاجایی پیش‌رفته که گفته می‌شود اچ‌تی‌سی قراردادی بلند‌مدت را با گوگل به صورت انحصاری تا 3 سال آینده امضا کرده که اجازه‌ی تولید گوشی‌های‌هوشمند نکسوس را به طور کامل به این شرکت می‌دهد. البته در این گزارش هیچ‌اشاره‌ای به تبلت‌های نکسوس گوگل نشده پس می‌توان این برداشت را داشت که تبلت‌های بعدی گوگل را تولید‌کننده‌ای دیگر نظیر هوآوی یا ال‌جی خواهد ساخت.

اشاره نشدن به تبلت‌های گوگل در این قرارداد کمی عجیب به نظر می‌رسد. شاید گوگل بعد از عرضه‌ی Pixel C قصد داشته باشد این کار را ادامه دهد و به تنهایی تبلت‌های بعدی را تولید کند و یا شاید فعلا قصد هیچ‌گونه تولید تبلت نکوسسی ندارد و تمرکز اصلی خود را بر روی گوشی‌های‌هوشمند گذاشته چرا که این‌روز‌ها تبلت‌ها برای سازندگان سوددهای زیادی ندارند.

فعلا باید منتظر ماند و دید اچ‌تی‌سی و گوگل چه همکاری را با هم خواهند داشت و در صورت موفقیت آیا این همکاری ادامه خواهد داشت؟ تا زمان خبر رسمی منتشر شده از سوی هر یک از دو شرکت باید منتظر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال