اچ تی سی با گوشی U23 Pro به بازار گوشی های هوشمند باز می گردد

تصاویری از گوشی جدید اچ تی سی با نام ‌U23 Pro منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد به بازار گوشی های هوشمند باز گردد. این گوشی یک دستگاه با دوربین چهار گانه است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر در زمینه موبایل می گوید اطلاعاتی دریافت کرده […]

تصاویری از گوشی جدید اچ تی سی با نام ‌U23 Pro منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد به بازار گوشی های هوشمند باز گردد. این گوشی یک دستگاه با دوربین چهار گانه است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر در زمینه موبایل می گوید اطلاعاتی دریافت کرده شامل سه شماره مدل اما تنها یک نام دارد. نام این مدل ها U23 Pro 5G است. تصاویری نیز که توسط ابن افشاگر منتشر شده احتمالا اولین تصاویر از گوشی پرچمدار جدید اچ تی سی خواهد بود.

طبق گزارشی که توسط نوت بوک چک منتشر شده است پردازنده گوشی جدید اچ تی سی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ است و به صفحه نمایش از نوع امولد مجهز خواهد بود. همچنین ماژول دوربین چهارگانه این گوشی میزبان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی HTC U23 Pro 5G به باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و همراه با رم هشت گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه میشود. اندروید ۱۳ نیز به طور پیش فرض در این گوشی قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال