هدست Vive 2 اچ‌تی‌سی در مراسم CES معرفی نخواهد شد

روز گذشته شایعه‌ی جدیدی مبنی بر معرفی هدست جدید واقعیت مجازی شرکت‌ اچ‌تی‌سی در رویداد CES منتشر شد. نسل دوم هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی که گفته می‌شود به صورت بی‌سیم نیز خواهد بود به نظر می‌رسید که از طراحی کاملا متفاوتی برخوردار شود اما امروز اچ‌تی‌سی رسما تایید کرد که هدست واقعیت مجازی جدید این […]

روز گذشته شایعه‌ی جدیدی مبنی بر معرفی هدست جدید واقعیت مجازی شرکت‌ اچ‌تی‌سی در رویداد CES منتشر شد. نسل دوم هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی که گفته می‌شود به صورت بی‌سیم نیز خواهد بود به نظر می‌رسید که از طراحی کاملا متفاوتی برخوردار شود اما امروز اچ‌تی‌سی رسما تایید کرد که هدست واقعیت مجازی جدید این شرکت در این رویداد معرفی نمی‌شود.

تکذیب شایعه‌ی روز گذشته بدین معنا نیست که هدست Vive 2 نسبت به نسخه‌ی اول این هدست از طراحی متفاوتی بهره‌مند نمی‌شود بلکه اچ‌تی‌سی ممکن است زمان دیگری را برای معرفی این هدست در نظر داشته باشد. به‌هر‌حال مدت زمان زیادی از آغاز فروش نسل اول هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی نمی‌گذرد و طبیعتا کسانی که هدست Vive را خریداری کرده‌اند با خواندن این خبر می‌توانند همچنان با رضایت کامل از هدست فعلی اچ‌تی‌سی استفاده ببرند. از سوی دیگر، بسیاری از کاربران به دنبال نسخه‌ی جدید هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی هستند و به نظر می‌رسد این دسته از کاربران باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال