تیزر جدید HTC U 11 نشان از قابلیت ضبط صدای 360 درجه دارد

شرکت تایوانی اچ‎تی‎سی تمام تلاش خود را در هفته‎ی اخیر کرده است تا هیجان مربوط به گوشی‎هوشمند پرچم‎دار جدید این شرکت یعنی HTC U 11 افزایش یابد. این گوشی طی چند روز آینده در تاریخ 26 اردیبهشت‎ماه رسما معرفی می‎شود، اما اچ‎تی‎سی تیزر ویدئویی جدیدی برای حفظ توجه‎ی کاربران به آن منتشر کرده است. این […]

شرکت تایوانی اچ‎تی‎سی تمام تلاش خود را در هفته‎ی اخیر کرده است تا هیجان مربوط به گوشی‎هوشمند پرچم‎دار جدید این شرکت یعنی HTC U 11 افزایش یابد. این گوشی طی چند روز آینده در تاریخ 26 اردیبهشت‎ماه رسما معرفی می‎شود، اما اچ‎تی‎سی تیزر ویدئویی جدیدی برای حفظ توجه‎ی کاربران به آن منتشر کرده است.

این ویدئو، که در زیر می‎توانید مشاهده کنید، کاملا کوتاه بوده و در توضیح آن “ضبط صدای با کیفیت 360 درجه‎ی مشابه با دنیای واقعی” آمده است. از این عبارت، ما می‎توانیم نتیجه بگیریم که U 11 دارای قابلیت ضبط صدای 360 درجه یا شاید ضبط ویدئوهای 360 درجه نیز است. این دومین قابلیتی است که شرکت اچ‎تی‎سی برای U 11 تایید می‎کند، چون همان‎طور که می‎دانید اولین آن‎ها بدنه‎ی حساس به لمس و فشار این گوشی یعنی استفاده از فناوری Edge Sense است.

[aparat]http://www.aparat.com/v/v6TQK[/aparat]

اخیرا، رندرهایی نیز از HTC U 11 به بیرون راه پیدا کرده است تا ظاهر این گوشی را ترکیبی از نسل قبلی خود (HTC 10) و HTC U Ultra نشان دهد.

مشخصات تصور شده برای گوشی U 11 شامل چیپست اسنپ‎دراگون 835 کوالکام، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، 4 (یا شاید 6) گیگابایت رم، پورت یو‎اس‎بی Type-C و تا حداکثر 128 گیگابایت حافظه‎ی داخلی می‎شود. علاوه بر این به استفاده از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی در نمای جلو و باتری با گنجایش 3000 میلی‎آمپرساعت اشاره شده است.

به نظر ما شرکت اچ‎تی‎سی مدت کوتاهی پس از معرفی HTC U 11 فروش آن را شروع خواهد کرد. در هر صورت باید تنها 3 روز دیگر برای آشنایی رسمی با آن صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال