گوشی (HTC U (Ocean با قالب حساس به لمس در فروردین‎ماه رونمایی می‎شود

گوشی HTC U با کد رمزی Ocean مشخص شده است از فناوری بهره می‎برد که نحوه‎ی استفاده از آن در یک ویدئوی مفهومی در سال 2016 نشان داده شده بود. سپس در شهریورماه سال گذشته یکی از طراحان اچ‎تی‎سی به فناوری به اسم Edge Sense (در این ویدئوی مفهومی اسم آن Sense Touch گذاشته شده […]

گوشی HTC U با کد رمزی Ocean مشخص شده است از فناوری بهره می‎برد که نحوه‎ی استفاده از آن در یک ویدئوی مفهومی در سال 2016 نشان داده شده بود. سپس در شهریورماه سال گذشته یکی از طراحان اچ‎تی‎سی به فناوری به اسم Edge Sense (در این ویدئوی مفهومی اسم آن Sense Touch گذاشته شده است، ولی فرقی ندارند) اشاره کرد.

Edge Sense به کاربر اجازه می‎دهد بسیاری از اعمال قابل شخصی شدن را با ژست‎های حرکتی مختلفی که بر روی بدنه‎ی فلزی HTC U، نه نمایشگر آن، صورت می‎گیرد، انجام دهد (همان‎طور که ویدئوی زیر مشاهده می‎کنید). کاربر قادر خواهد برای انجام کارهای خاص بر روی لبه‎های کناری چپ و راست گوشی سوایپ کند یا آن‎ها را فشار دهد.

جدا از این قابلیت بی‎همتا، گوشی U از نظر استانداردها با پرچم‎دارهای سال 2017 قابل رقابت است. این دستگاه از یک نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با رزولوشن QHD و چیپست اسنپ‎دراگون 835 کوالکام بهره خواهد برد. در بخش نرم‎افزاری سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 به همراه لانچر HTC Sense 9 قرار گرفته و حافظه‎ی داخلی 64 یا 128 گیگابایت به همراه پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی است.

در بخش دوربین از یک سنسور 12 مگاپیکسلی در عقب (سنسور IMX362 سونی) و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی (IMX351) در جلو استفاده می‎شود.

تاریخ رونمایی از گوشی HTC U، اواخر فروردین‎ماه تا اواسط اردیبهشت‎ماه ذکر شده است و احتمالا خردادماه به بازار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال