تصاویر زنده منتسب به گوشی HTC U Ultra منتشر شد؛ مجهز به نمایشگر ثانویه

به نظر می‌رسد کمپانی تایوانی HTC قصد دارد با معرفی سری جدید پرچمداران خود، عملکرد نه چندان خوب خود در سال 2016 را، امسال بهبود ببخشد. گوشی جدید این کمپانی با اسم رمز Ocean Note احتمالاً پرچمدار بعدی این کمپانی خواهد بود که می‌تواند طرفداران گوشی‌های اندرویدی را بار دیگر جذب برند HTC کند. امروز عکس‌های […]

به نظر می‌رسد کمپانی تایوانی HTC قصد دارد با معرفی سری جدید پرچمداران خود، عملکرد نه چندان خوب خود در سال 2016 را، امسال بهبود ببخشد. گوشی جدید این کمپانی با اسم رمز Ocean Note احتمالاً پرچمدار بعدی این کمپانی خواهد بود که می‌تواند طرفداران گوشی‌های اندرویدی را بار دیگر جذب برند HTC کند. امروز عکس‌های جدیدی از این گوشی منتشر شده است. این عکس‌ها به وسیله‌ی یکی از کاربران وبسایت Weibo که یکی از این دستگاه‌ها را در اختیار داشته است، منتشر شده است.

به نظر می‌رسد کمپانی HTC در پرچمدار جدید خود از فریمی تمام شیشه‌ای استفاده کرده است. فرآیند طراحی و ساختی متفاوت از گوشی‌های پیشین این کمپانی که با استفاده از فلز ساخته می‌شدند. گوشی Ocean Note کمپانی HTC یا همان گوشی HTC U Ultra، طراحی بسیار نزدیکی به گوشی‌های طراحی شده به وسیله‌ی کمپانی سامسونگ دارد. در بخش دوربین آن نیز برآمدگی قابل توجهی وجود دارد که شاید برای برخی از کاربران ناخوشایند باشد. کمپانی سامسونگ امسال با عرضه‌ی گلگسی اس 7 خود بازار اسمارت‌فون های اندرویدی را تصاحب کرد. هنوز اطلاعات دقیقی از این گوشی در دست نیست و استفاده از واژه‌ی ” نوت ” در اسم رمز آن، خبر از دستگاه بزرگ یا فبلت را می‌دهد. در عکس‌های منتشر شده از این گوشی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون دیده نمی‌شود. پیش از این شایعه‌هایی مبنی بر تصمیم کمپانی HTC برای حذف این جک منتشر شده بود. در عکسی که از صفحه‌ی این دستگاه در هنگام کار منتشر شده است، تاریخ 5 ژانویه و محل آن لاس‌وگاس می‌باشد. بنابراین می‌توان حدس زد که این عکس‌ها از این گوشی در نمایشگاه CES گرفته شده‌اند.

در این دستگاه از دو صفحه نمایش استفاده شده است. صفحه نمایش اول همانند سایر گوشی‌های موبایل است. صفحه نمایش دوم که بخش کوچکی از بالای صفحه نمایش اول را شامل می‌شود، صفحه‌ای برای نمایش نوتیفیکیشن ها می‌باشد. بنابر این در این گوشی، کاربر بدون این که نیاز باشد دستگاه خود را آنلاک کند و یا صفحه‌ی آن را روشن کند، می‌تواند تمامی نوتیفیکیشن های دریافتی و اطلاعات مهم درمورد دستگاه را بروی این بخش از صفحه ببیند. یک دوربین سلفی نیز در سمت چپ این صفحه قرار دارد. لازم به ذکر است که همانند چیزی که پیش‌تر در گوشی‌های LG یا برخی دیگر از کمپانی‌ها دیده بودیم، صفحه نمایش دوم این گوشی همیشه روشن است. بنابراین با یک نگاه به صفحه می‌توان از آخرین اطلاعات موجود و نوتیفیکیشن های دریافتی باخبر شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال