گوشی HTC U Ultra تزئین شده با شیشه یاقوت کبود هفته آینده با قیمت گزاف عرضه می‎شود

اچ‎تی‎سی نوید داده بود که گوشی U Ultra خود را با شیشه‎ی یاقوت کبود به خصوص برای مدل برتر 128 گیگابایتی تزئین کند. این مدل ابتدا هفته‎ی آینده در تاریخ 8 فروردین‎ماه وارد بازار کشور تایوان می‎شود، گرچه قیمت آن اندکی بالا است. مدل 64 گیگابایتی با محافظ صفحه‎نمایش گوریلا گلس 5 780 دلار قیمت […]

اچ‎تی‎سی نوید داده بود که گوشی U Ultra خود را با شیشه‎ی یاقوت کبود به خصوص برای مدل برتر 128 گیگابایتی تزئین کند. این مدل ابتدا هفته‎ی آینده در تاریخ 8 فروردین‎ماه وارد بازار کشور تایوان می‎شود، گرچه قیمت آن اندکی بالا است.

مدل 64 گیگابایتی با محافظ صفحه‎نمایش گوریلا گلس 5 780 دلار قیمت دارد. مدل 128 گیگابایتی با شیشه‎ی یاقوب کبود قیمتی معادل 945 دلار خواهد داشت تا قیمت این گوشی با یک افزایش 20 درصدی روبرو شود.

مهم‎تر از همه، این قیمت بیشتر از 100 دلار است که معمولا زمان خریداری مدل‎های با حافظه‎داخلی بیشتر پرداخت می‎شود. یقینا یاقوت کبود گران‎قیمت و تولید آن سخت است ولی گوشی the HTC U Ultra از همان ابتدا ارزان نبوده است.

هنوز مشخص نیست که مدل 128 گیگابایتی گوشی U Ultra اچ‎تی‎سی با شیشه‎ی یاقوب کبود وارد بازار سایر کشورها نیز می‎شود یا خیر. علاقه‎مندان بدون توجه به رنگ این گوشی این مدل را مجهز به یاقوت کبود دریافت می‎کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال