هدست واقعیت مجازی HTC به قابلیت ردیابی حرکات لب مجهز خواهد بود

ماژول جدید HTC برای هدست واقعیت مجازی به زودی عرضه خواهد شد. این سیستم می تواند حرکات لب کاربر را پایش کرده و سپس آواتارهای واقع گرایانه تولید کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، HTC قابلیت جدیدی را برای هدست های واقعیت مجازی عرضه خواهد کرد. این کمپانی قرار است در آینده […]

ماژول جدید HTC برای هدست واقعیت مجازی به زودی عرضه خواهد شد. این سیستم می تواند حرکات لب کاربر را پایش کرده و سپس آواتارهای واقع گرایانه تولید کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، HTC قابلیت جدیدی را برای هدست های واقعیت مجازی عرضه خواهد کرد. این کمپانی قرار است در آینده جزئیات بیشتری را در رابطه با این ماژول ها و یا سخت افزارهای مربوط به آن که شامل سیستم پایش حرکات لب است را معرفی کند.

طی تصاویر منتشر شده توسط HTC در حساب کاربری این شرکت در توییتر لولای معرفی شده به کاربران به یک ماژول پایش حرکات لب مجهز است که پیش از این در کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سال ۲۰۱۹ توسط این شرکت معرفی شده بود. در ابتدا تصاویر لولا قابل فهم بنوده اما پس از آن کاربران توییتر متوجه ارتباط این تصاویر به ماژول مورد نظر شدند.

در سال ۲۰۱۹ و در کنفرانس توسعه دهندگان بازی HTC ماژول مورد نظر را معرفی کرده بود و در آن زمان اعلام کرد این موضوع تنها برای تحقیقات و آزمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماژول پایش حرکات لب در کنار سیستم ردیابی چشم می تواند به طور کامل حرکات صورت را در دنیای واقعیت مجازی رهگیری کند. برخی از توسعه دهندگان نیز پس از آن اعلام کردند توانستند به این سیستم ردیاب حرکات لب دست پیدا کرده و ویدئوهایی از آن نیز منتشر کردند.

ماژول های پایش دست، صورت و چشم سیستم هایی برای طبیعی تر نشان دادن حرکات در آواتار ها بودند و در دنیای واقعیت مجازی از اهمیت بالایی برخوردارند بر روی تمامی هدست های تولید شده توسط HTC امکان پایش حرکات دست وجود دارد. اما ماژول های مربوط به پایش چهره در واقعیت مجازی بسیار با ارزش تر است. در حال حاضر اچ‌تی‌سی هنوز عرضه ماژولها را به طور رسمی تایید نکرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال