عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی HTC به تاخیر افتاد

دو کمپانی اچ تی سی و وایو سخت در حال تلاش هستند تا هدست واقعیت مجازی خود را منتشر کنند. اگر شما نیز منتظر عرضه‌ی این هدست در اواخر سال میلادی کنونی بوده‌اید خبرهای بدی برای شما داریم چرا که اچ تی سی اعلام کرده که عرضه‌ی این هدست تا اوایل سال 2016 به تاخیر […]

دو کمپانی اچ تی سی و وایو سخت در حال تلاش هستند تا هدست واقعیت مجازی خود را منتشر کنند. اگر شما نیز منتظر عرضه‌ی این هدست در اواخر سال میلادی کنونی بوده‌اید خبرهای بدی برای شما داریم چرا که اچ تی سی اعلام کرده که عرضه‌ی این هدست تا اوایل سال 2016 به تاخیر افتاده است.

در ابتدا قرار بود که این هدست در رویدادی در ماه نوامبر معرفی و عرضه شود اما به نظر می‌رسد به علت مشکلاتی عرضه‌ی این هدست به تعویض افتاده است. فعلا نمونه‌هایی که قرار بود در پاییز امسال منتشر شود برای توسعه دهندگان فرستاده شده تا آن‌ها نیز فیدبک‌های خود را ارسال کنند. حدود 80هزار توسعه دهنده درخواست عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی این هدست را داده بودند اما تنها 80 نفر از این تعداد موفق به به دست آوردن آن شده‌اند.

تاخیر در عرضه‌ی این هدست به معنای همزمانی انتشار آن با هدست واقعیت مجازی Oculus Rift می‌باشد. با توجه به اینکه کمپانی Valve اطلاعت زیادی را از هدست واقعیت مجازی خود در گذشته منتشر نکرده بود این تاخیر آن چنان هم دور از انتظار نبود. به هر حال زمان زیادی تا عرضه‌ی این هدست باقی مانده و می‌توان در طی این مدت اطلاعات بیشتری از آن کسب کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال