درز مشخصات گوشی A9w اچ‌تی‌سی؛ صفحه‌نمایش 5 اینچی و پردازنده 8 هسته‌ای

یک گوشی جدید از شرکت بزرگ اچ‌تی‌سی، موسوم به A9w به‌تازگی در لیست وب‌سایت آژانس رگلاتوری کشور چین که بیشتر آن را به نام TENNA می‌شناسیم، رخ نمایان کرده است که هم ازلحاظ ظاهر و ازلحاظ مشخصات سخت‌افزاری بسیار شبیه به گوشی تازه معرفی شده این شرکت یعنی وان A9 است. در لیست مشخصات این […]

یک گوشی جدید از شرکت بزرگ اچ‌تی‌سی، موسوم به A9w به‌تازگی در لیست وب‌سایت آژانس رگلاتوری کشور چین که بیشتر آن را به نام TENNA می‌شناسیم، رخ نمایان کرده است که هم ازلحاظ ظاهر و ازلحاظ مشخصات سخت‌افزاری بسیار شبیه به گوشی تازه معرفی شده این شرکت یعنی وان A9 است.

در لیست مشخصات این گوشی جدید آمده که دستگاه از یک چیپست هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز قدرت خواهد گرفت که احتمال می‌رود این چیپست، اسنپ‌دراگون 617 باشد. از سوی دیگر A9w از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی امولد با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی برخوردار خواهد بود.

در بحث تصویربرداری در این لیست آمده که محصول جدید اچ‌تی‌سی مجهز به یک دوربین با سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 4 مگاپیکسلی در جلو که احتمالاً از فناوری اولتراپیکسل اچ‌تی‌سی بهره‌مند باشد، خواهد بود. A9w وزنی در حدود 143 گرم داشته و دارای ابعادی معادل 145.7×70.8×7.26 میلی‌متر بوده و قرار است میزبان آخرین نسخه از پلتفرم محبوب اندروید، یعنی اندروید 6 مارشملو باشد. این دستگاه جدید که دارای شش رنگ خاکستری زغالی، نقره‌ای، طلایی، گارنت، طلایی قلم‌زنی و مشکی، خواهد بود، در بحث ارتباطات، از بلوتوث، GSM، TD-SCDMA,TD-LTE,LTE FDD,WCDMA,GPS و WLAN نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال