آپدیت اندروید مارشمالو برای وان M9 اچ‌تی‌سی این ماه از راه می‌رسد؛ اندروید 6.0.1 برای وان A9

غول دنیای فناوری اطلاعات و عهده‌دار پلتفرم محبوب اندروید، گوگل، ساعاتی پیش از آخرین نسخه این سیستم‌عامل یعنی اندروید 6.0.1 پرده برداشت که مانند اندروید 6 نام مارشمالو را یدک می‌کشد. گوگل در این نسخه از سیستم‌عاملش بیش از 200 شکلک جدید را اضافه کرده و به همراه آن نیز برخی از ویژگی‌های پلتفرم نظیر […]

غول دنیای فناوری اطلاعات و عهده‌دار پلتفرم محبوب اندروید، گوگل، ساعاتی پیش از آخرین نسخه این سیستم‌عامل یعنی اندروید 6.0.1 پرده برداشت که مانند اندروید 6 نام مارشمالو را یدک می‌کشد. گوگل در این نسخه از سیستم‌عاملش بیش از 200 شکلک جدید را اضافه کرده و به همراه آن نیز برخی از ویژگی‌های پلتفرم نظیر قابلیت Do Not Disturb را دتسخوش تغییراتی کرده است.

همانطور که می‌دانید اولین آپدیت‌ها اصولا برای دستگاه‌های نکسوس عرضه می‌شود و کمی بعد سایر شرکت‌ها دست‌به کار می‌شوند؛ حال ظاهرا اولین شرکتی که بعد از گوگل دست به کار شده و قصد دارد این نسخه از اندروید را برای محصولاتش عرضه کند، شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی است. بر اساس گزارشات این شرکت قصد دارد تا به‌زودی اندروید 6.0.1 را برای گوشی وان A9 خود ( تصویر زیر) ارائه کند.

gsmarena_001

در همین راستا مدیریت محصولات اچ‌تی‌سی، Mo Versi اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد تا گوشی هوشمند وان A9 را میزبان این نسخه جدید اندروید قرار دهد و این کار را هم پیش از پایان ماه جاری میلادی انجام خواهد داد. اچ‌تی‌سی قول داده است که از این پس تنها 15 روز بعد از اینکه دستگاه‌های نکسوس آپدیت‌ها را دریافت کنند، این شرکت هم وان A9 را به‌روزرسانی خواهد کرد؛ البته این مسئله تنها برای گوشی‌های این شرکت که در آمریکا خریداری شده و آنلاک هستند، صادق خواهد بود.

Mo Versi خاطر نشان کرده است که در کنار به‌روزرسانی وان A9، گوشی وان M9 این شرکت هم قبل از پایان یافتن سال جاری میلادی، آپدیت اندروید 6.0 را دریافت خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال