تصاویر جدیدی از گوشی‌های سری Ocean اچ‌تی‌سی منتشر شد

اوایل هفته‎ی گذشته، یکی از طراحان شرکت اچ‎تی‎سی به نام Danelle Vermeulen ایده‎ی یک گوشی‎هوشمند بدون دکمه به اسم “Ocean” را مطرح کرد. طراحی مفهومی این فرد خیلی سریع از مجموعه‎ آنلاین کارهای او حذف شد، ولی همان‎طور که شما می‎دانید، اینترنت محیطی برای دیده نشدن نیست. بعد از آن، لودهنده‎ی معروف توئیتری با نام […]

اوایل هفته‎ی گذشته، یکی از طراحان شرکت اچ‎تی‎سی به نام Danelle Vermeulen ایده‎ی یک گوشی‎هوشمند بدون دکمه به اسم “Ocean” را مطرح کرد. طراحی مفهومی این فرد خیلی سریع از مجموعه‎ آنلاین کارهای او حذف شد، ولی همان‎طور که شما می‎دانید، اینترنت محیطی برای دیده نشدن نیست. بعد از آن، لودهنده‎ی معروف توئیتری با نام کاربری LlabTooFeR که با برنامه‎های این شرکت تایوانی بسیار آشنا است سریعا توئیت کرد که اچ‎تی‎سی ممکن است در حال کار بر روی سه گوشی جدید به اسامی Ocean Master, Ocean Note و Ocean Smart باشد. بعد از این اخبار جامعه‎ی فناوری منتظر اخبار بیشتر بوده و حالا رندرهای جدیدی از سری گوشی‎های جدید اچ‎تی‎سی به بیرون درز پیدا کرده است.

ایده‎ی دستگاهی که کاملا بدون دکمه باشد واقعا جای تحسین و هیجان را دارد. دنیای گوشی‎های هوشمند همواره در طول دهه‎ی گذشته در رابطه با اینترفیس لمسی بوده است، ولی اکثر گوشی‎های همراه هم‎چنان یک دکمه‎ی پاور، تنظیم حجم صدا و اغلب اوقات یک دکمه‎ی هوم را حفظ کرده‎اند. طبق اطلاعات اندکی که تا به‎حال داریم سری گوشی‎های HTC Ocean، دارای بدنه‎ی حساس به لمس خواهند بود که عملکردی زمینه‎ای را فراهم می‎کنند یعنی یک کاربر می‎تواند بر روی قسمت‎های خاصی از لبه‎های دستگاه سوایپ کند یا آهسته ضربه بزند تا نقشی که دکمه‎های سنتی و سوئیچ‎های قدیمی داشته‎اند را به دست آورد.

وب‌‎سایت Tech Configurations به انتشار رندهای زیبایی پرداخته است که طی آن نشان می‎دهند گوشی‎های Ocean اچ‎تی‎سی در نهایت ممکن است به چه شکل باشند. این تصاویر مفهومی دستگاهی با لبه‎های اریب با برش متقارن، پورت 3.5 میلی‎متری هدفون، یک پورت یو‎اس‎بی Type-C و دو دوربین پشتی را نشان می‎دهند.

با آن‎که ما می‎دانیم از نظر تئوری گوشی HTC Ocean وجود دارد، باید صبر کرد و دید این شرکت قصد ساخت این گوش در قالب یک، دو یا حتی سه گوشی را دارد یا خیر. در بازاری که دستگاه‎ها شباهت بسیار زیادی با هم دارند، یقینا کاربران از ایده‎ای نوآورانه و جدید همانند با ایده‎ی اچ‎تی‎سی یقینا استقبال می‎کنند.

تصاویر مفهومی HTC Ocean را در زیر مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال