اپلیکشین رایگان دستیار مجازی Sense Companion اچ‎تی‎سی در گوگل پلی‎استور منتشر شد

شرکت اچ‎تی‎سی به دنبال رونمایی از گوشی‎های HTC U Ultra و HTC U Play، از دستیار مجازی جدید خود به اسم Sense Companion نیز پرده برداشت. در گذشته این اپلیکیشن منحصرا برای این دستگاه‎ها بوده ولی حالا در گوگل پلی‎استور منتشر شده است و سایر دستگاه‎های اچ‎تی‎سی از جمله مدل‎های قدیمی‎تر نظیر گوشی‎های اچ‎تی‎سی 10 […]

شرکت اچ‎تی‎سی به دنبال رونمایی از گوشی‎های HTC U Ultra و HTC U Play، از دستیار مجازی جدید خود به اسم Sense Companion نیز پرده برداشت. در گذشته این اپلیکیشن منحصرا برای این دستگاه‎ها بوده ولی حالا در گوگل پلی‎استور منتشر شده است و سایر دستگاه‎های اچ‎تی‎سی از جمله مدل‎های قدیمی‎تر نظیر گوشی‎های اچ‎تی‎سی 10 و One M9 نیز می‎توانند از آن بهره ببرند.

Sense Companion عملکردی مشابه با سیری و Google Assistant دارد، دو دستیار مجازی که در حال حاضر بسیار شناخته شده هستند. این اپ قادر است رفتار کاربر و شیوه‎ی استفاده از داده‎ها را به شیوه‎های مختلف متوجه شود تا بتواند به واسطه‎ی آن پیشنهادات شخصی‎سازی شده به او پیشنهاد دهد و در ارائه‎ی اطلاعات مفید سهیم باشد، به عنوان مثال براساس موقعیت و تاریخچه‎ی بازدید کاربر مکان‎های نزدیک برای غذا خوردن را به او پیشنهاد دهد. یا یادآورهایی تنظیم کند تا به کاربر شارژ دستگاه از قبل در زمان‎های خاص اگر شارژ باتری دائما در آن اوقات کم می‎شود یادآوری شود به عنوان مثال زمانی که کاربر بایستی در جلسه‌‎ی خاصی شرکت کند که احتمالا طولانی خواهد بود.

اپلیکیشن Sense Companion را می‎توانید از لینک زیر از گوگل پلی‎استور دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال