زمان انتشار اولین نسخه آزمایشی اندروید ۱۴ مشخص شد

با توجه به رویه انتشار نسخه های جدید آندروید توسط گوگل انتظار می رود اولین نسخه آزمایشی بتا اندروید ۱۴ در آوریل ۲۰۱۴ منتشر شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل نسخه آزمایشی Android 13 QPR1 را در ماه آینده در دسترس قرار می دهد. همچنین این شرکت در برنامه بتای سیستم […]

با توجه به رویه انتشار نسخه های جدید آندروید توسط گوگل انتظار می رود اولین نسخه آزمایشی بتا اندروید ۱۴ در آوریل ۲۰۱۴ منتشر شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل نسخه آزمایشی Android 13 QPR1 را در ماه آینده در دسترس قرار می دهد. همچنین این شرکت در برنامه بتای سیستم عامل موبایل نیز تغییراتی را ایجاد کرده است. علاوه بر آن گوگل تاریخ دقیق انتشار اولین نسخه اندروید ۱۴ بهمراه نسخه آزمایشی را نیز اعلام کرد.

یه گفته گوگل در صورت انتشار نسخه پایدار اندروید ۱۳ دیگر نسخه آزمایشی برای این اندروید منتشر نخواهد شد و پس از آن انتشار نسخه بتا QPR1 در ماه آینده انجام می شود. به گزارش 9to5Google نصب نسخه پایدار به کاربر امکان می دهد تا در صورت تمایل به حضور در برنامه سپتامبر بدون پاک کردن داده ها از برنامه خارج شود. در صورتی که کاربر بخواهد همچنان نسخه آزمایشی دریافت کند باید نام دستگاه خود را در برنامه بتا اندروید ثبت کند.

در بخش سوالات متداول بتا اندروید نیز تغییراتی ایجاد شده است. به عنوان مثال دیگر در بخش نخست پرسش های متداول فهرست کامل گوشی های پیکسل دیده نمی شود. بلکه باید به بخش دستگاه های واجد شرایط در قسمت شبکه مراجعه کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال