اپل زودتر از دیگر شرکت ها قابلیت ارتباط ماهواره ای را به آیفون آورد

در حالیکه اسپیس ایکس قابلیت ارتباط ماهواره ای را برای گوشی های هوشمند تا سال آینده برقرار خواهد کرد اپل ماه ها پیش با کمک گلوبال استار این قابلیت را در گوشی های خود مورد استفاده قرار داد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در مراسم رونمایی از آیفون ۱۴ اپل مشخص شد […]

در حالیکه اسپیس ایکس قابلیت ارتباط ماهواره ای را برای گوشی های هوشمند تا سال آینده برقرار خواهد کرد اپل ماه ها پیش با کمک گلوبال استار این قابلیت را در گوشی های خود مورد استفاده قرار داد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در مراسم رونمایی از آیفون ۱۴ اپل مشخص شد هر چهار گوشی از این خانواده به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز هستند. این قابلیت به کاربر کمک میکند در ناحیه هایی که پوشش شبکه سلولار و وای فای وجود ندارد می تواند با دیگران ارتباط برقرار کند و هرگز به عنوان جایگزینی برای شبکه نخواهد بود.

 به گفته اپل در صورت قرارگیری فرد در فضای آزاد و دسترسی به آسمان می توان از طریق این قابلیت پیام ارسال کرد. البته ارسال پیام ممکن است با توجه به شرایط از ۱۵ ثانیه تا چند دقیقه طول بکشد. در این قابلیت تنها ارسال پیام امکان پذیر است و برقراری تماس صوتی و ویدیویی با آن ممکن نیست. علاوه بر گوشی اپل، گوشی میت ۵۰ هواوی نیز به این قابلیت مجهز است. البته پرچمدار هواوی با اپلیکیشنی مجزا این قابلیت را اجرا می‌کند و اکنون صرفاً در چین فعال است. از طرفی اندروید ۱۴ در سال آینده به لطف تی موبایل و اسپیس ایکس از قابلیت ارتباط ماهواره پشتیبانی خواهد کرد. هر چند تنها در صورت پرتاب شدن ماهواره های جدید اسپیس ایکس این امکان بوجود می آید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال