تقاضای بالای گلکسی نوت 7 عرضه آن در برخی کشورها را به تاخیر انداخته است

به دنبال چند گزارشی که اعلام می‎کنند میزان پیش‎فروش‎ها برای گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ بسیار “شگفت‎انگیز” بوده است، حالا اخباری ناگوار به گوش می‎رسد (حداقل برای طرفداران سامسونگ در برخی از نقاط جغرافیایی): سامسونگ مجبور است در چندین کشور عرضه‎ی‎ نوت 7 خود را به تعویق اندازد. شعبه‎ی هلندی Samsung Mobile به صورت رسمی […]

به دنبال چند گزارشی که اعلام می‎کنند میزان پیش‎فروش‎ها برای گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ بسیار “شگفت‎انگیز” بوده است، حالا اخباری ناگوار به گوش می‎رسد (حداقل برای طرفداران سامسونگ در برخی از نقاط جغرافیایی): سامسونگ مجبور است در چندین کشور عرضه‎ی‎ نوت 7 خود را به تعویق اندازد.

شعبه‎ی هلندی Samsung Mobile به صورت رسمی اعلام کرده است که “به علت میزان تقاضای بالای غیرمنتظره”، عرضه‎ی نوت 7 در این کشور از 12 شهریورماه به 19 شهریورماه به تعویق انداخته می‎شود (بنابراین یک تاخیر یک هفته‎ای خواهد داشت). عضو جدید خانواده‎ی گلکسی‎ها هم‎چنین در کشورهای اکراین و روسیه قرار بود در 12 شهریورماه عرضه شود، ولی این گوشی به ترتیب پیش از تاریخ 19 شهریورماه و 3 مهرماه روانه‎ی بازار این کشورها نخواهد شد. علاوه بر این، سامسونگ عرضه‎ی نوت 7 در مالزی را نیز با تاخیر همراه خواهد کرد، با اشاره به این امر که “این شرکت با میزان بالایی از تقاضا روبرو شده است”. با توجه به این صحبت‎ها، نمی‎توان انتظار داشت کشورهای دیگر نیز دچار این اپیدمی نشوند.

تاکنون، چیزی در رابطه با تاخیر احتمالی در آمریکا شنیده نشده، کشوری که در حال حاضر نوت 7 در مرحله‎ی پیش‎فروش قرار دارد و بایستی از طریق تمامی اپراتورهای مهم این کشور از تاریخ 29 مردادماه عرضه شود. به هر صورت، آنچه اهمیت دارد این است که سامسونگ میزان موفقیت گوشی نوت جدید خود را اشتباه پیش‎بینی کرده بود. در حال حاضر نمی‎توان گفت این قضیه را باید یک امتیاز مثبت یا منفی دانست.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال