این گوشی‌های هواوی به اندروید 6 مارشمالو آپدیت خواهند شد

با عرضه نسخه 6 سیستم‌عامل اندروید موسوم به مارشمالو توسط گوگل، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌‌های هوشمند مبتنی بر این سیستم‌عامل دست به کار شده و در حال آماده‌سازی این نسخه از اندروید برای محصولاتشان هستند. شرکت چینی‌تبار هواوی هم بیکار ننشسته و برای اینکه از رقابت عقب نماند، لیست 15 گوشی‌هوشمند خود را که […]

با عرضه نسخه 6 سیستم‌عامل اندروید موسوم به مارشمالو توسط گوگل، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌‌های هوشمند مبتنی بر این سیستم‌عامل دست به کار شده و در حال آماده‌سازی این نسخه از اندروید برای محصولاتشان هستند. شرکت چینی‌تبار هواوی هم بیکار ننشسته و برای اینکه از رقابت عقب نماند، لیست 15 گوشی‌هوشمند خود را که قصد دارد این به‌روزرسانی را برای آن‌ها عرضه کند، منتشر کرده است که به طبع برای کاربران و علاقه‌مندان به این برند، می‌تواند خبر خوبی باشد.

در این لیست نام گوشی‌های زیر قید شده است:

Huawei P8

Huawei Mate 7

Huawei Mate S

Huawei P8 Youth Edition

Huawei P8 Max

Huawei G8 Chinese Variant

Huawei G7 Plusv

Huawei G7

Huawei Honor 7

Huawei Honor 7i

Huawei Honor 6 Plus

Huawei Honor 6

Huawei X2

Huawei 4X

Huawei Play 4C

این‌که این شرکت به‌روزرسانی 15 دستگاه را در برنامه خود دارد، در نوع خود جالب توجه است و این حجم به‌روزرسانی بسیار بیشتر از سایر شرکت‌های فعال این حوزه است. جزئیات بیشتری در مورد این به‌روزرسانی و تغییرات صورت گرفته در آن در اختیار نیست و هواوی هیچ صحبتی از به‌روزرسانی رابط کاربری اختصاصی خود، Emotion UI به میان نیاورده است.

به نظر می‌رسد هواوی انتشار جزئیات بیشتر را به وقتی خاص موکول کرده تا بدین‌وسیله کاربران خود را غافلگیر کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال