هواوی زمان رسمی رونمایی از هارمونی 4.0 را اعلام کرد

هواوی قصد دارد در ماه اوت از نسخه جدید HarmonyOS 4.0 رونمایی کند. هواوی هرساله در این ماه همراه با توسعه دهندگان رویدادی را برگزار می کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در شبکه اجتماعی ویبو پستی را منتشر کرد که در آن ضمن انتشار یک تصویر از کد برنامه نویسی […]

هواوی قصد دارد در ماه اوت از نسخه جدید HarmonyOS 4.0 رونمایی کند. هواوی هرساله در این ماه همراه با توسعه دهندگان رویدادی را برگزار می کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در شبکه اجتماعی ویبو پستی را منتشر کرد که در آن ضمن انتشار یک تصویر از کد برنامه نویسی به ماه اوت اشاره کرده است. همچنین در این پست عدد چهار دیده میشود که نشان دهنده چهارمین نسخه از سیستم عامل این شرکت و رویداد رونمایی از آن در ۴ اوت است.

طبق گزارش های منتشر شده نسخه جدید که اکنون در فاز توسعه بتا قرار دارد می تواند با اکوسیستم این شرکت تعامل بیشتری برقرار کند. برخی کاربران در حال استفاده از نسخه بتا بوده و تجربیات خود را در این زمینه منتشر کرده اند.

طبق اعلام هواوی اولین دستگاه های دریافت کننده این سیستم عامل هواوی p60، میت ۵۰ و میت ۴۰ خواهند بود. احتمالا هواوی بین نسخه را تنها برای عرضه در چین اماده کرده و هدف آن جامعه ای فراتر از بازار چین نبوده است. در حال حاضر هارمونی او اس تنها به بازار داخلی چین محدود شده و هنوز هواوی تصمیمی برای عرضه آن فراتر از چین ندارد. البته احتمال دارد برخی از قابلیت های آن به بازارهای جهانی و با نام EMUI منقل شود. هارمونی سیستم عامل اختصاصی هواوی است که در تمامی دستگاه های ساخت این شرکت به عنوان مرکز اکوسیستم مورد استفاده قرار میگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال