همکاری هوآوی و ال‌جی در زمینه اینترنت اشیاء

هوآوی هم­کاری جدیدش را در زمینه اینترنت اشیاء با ال جی اعلام کرد در حال حاضر اینترنت اشیا به یکی از تکنولوژی های نوین و مهم در صنعت شبکه و کامپیوتر جهان تبدیل شده و از آن به عنوان انقلاب بعدی این شاخه یاد می شود. به علاوه واضح است که تمام شرکت های فعال در حوزه […]

هوآوی هم­کاری جدیدش را در زمینه اینترنت اشیاء با ال جی اعلام کرد

در حال حاضر اینترنت اشیا به یکی از تکنولوژی های نوین و مهم در صنعت شبکه و کامپیوتر جهان تبدیل شده و از آن به عنوان انقلاب بعدی این شاخه یاد می شود. به علاوه واضح است که تمام شرکت های فعال در حوزه الکترونیک از این مسئله آگاه هستند و در این حوزه سرمایه‌گذاری‌های بی‌شماری صورت گرفته است.

کمپانی چینی هوآوی و واحد uplus شرکت کره­ای ال جی در سال­های اخیر تحقیق و توسعه­های گسترده ای در زمینه اینترنت اشیا داشته اند، بنابراین تصمیم­گیری این دو کمپانی برای هم­کاری نزدیک­تر در جهت رشد بیش از پیش این تکنولوژی زیاد تعجب برانگیز نیست.

اوایل این هفته، هوآوی و ال جی در طی کنفرانس مطبوعاتی برگزار شده در شهر سئول در کشور کره جنوبی، از افتتاح مجموعه آزمایشگاه های NB-IoT(باند باریک اینترنت اشیا) خبر دادند. همان­گونه که از نامش مشخص است این آزمایشگاه­ها برروی توسعه به اصطلاح باند باریک اینترنت اشیا تمرکز دارند و به تکنولوژی شبکه گسترده رادیویی کم مصرف که برای اتصال سخت افزارهای مختلف طراحی شده است. اینترنت اشیا ازطریق باندهای ارتباطی سلولی اشاره می­کند. با این فرض، با همکاری ال جی و هوآوی سرمایه‌گذاری‌های بیشتری را در این تکنولوژی شاهد خواهیم بود.

این مجموعه آزمایشگاهی در خاک کره جنوبی راه اندازی خواهد شد و درب های خود را به روی همکاری با تمام فعالان حوزه اینترنت اشیا باز خواهد گذاشت و به آن­ها این اجازه را خواهد داد تا پیشنهادات خود را از طریق امکانات موجود ارائه و آزمایش کنند. هوآوی متعهد شده است که یک آزمایشگاه تحقیقاتی با بیش از 100000 چیپ ست و ماژول در جنوب کره راه اندازی خواهد کرد که امکانات آن به منظور توسعه این تکنولوژی در حال ظهور ، در اختیار توسعه دهندگان کره ای و همکاران قرار می­گیرد. بازار اینترنت اشیا در مراحل ابتدایی است بدان معنی که هوآوی ابتدا از این فرصت استفاده می کند تا استقبال از این فناوری را در کره جنوبی قبل از ورود به کشورهای دیگر امتحان کند.

“ژو چنگ” رئیس خط تولید محصولات سلولی loT هوآوی به خبرنگاران اعلام کرد که کمپانی چینی تلاش دارد تکنولوژی اینترنت اشیا را از طریق یک اکوسیستم باز در جنوب کره تا اواسط سال 2017 افتتاح کند. این آزمایشگاه در ابتدا به توسعه راه­حل­های طراحی شده برای پیاده سازی پایانه­های تجاری می پردازد که انتظار می­رود در آوریل سال آینده راه­اندازی شود. بنابراین ما اوایل بهار اولین نتایج این هم­کاری را خواهیم دید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال