تصاویری از گوشی جدید هواوی فاش شد

اخیرا اطلاعات بسیار زیادی از گوشی جدید کمپانی چینی هواوی در وبسایت‌های خبری منتشر شده بود. اما این بار تصاویر واضح‌تری از این گوشی و اینبار در وبسایت TENAA دیده شد. این گوشی که با نام ATH-AL00 شناخته می‌شود از بسیاری جهات، شبیه به دیگر گوشی‌های موجود در بازار است. اما همانطور که در عکس‌های منتشر شده […]

اخیرا اطلاعات بسیار زیادی از گوشی جدید کمپانی چینی هواوی در وبسایت‌های خبری منتشر شده بود. اما این بار تصاویر واضح‌تری از این گوشی و اینبار در وبسایت TENAA دیده شد. این گوشی که با نام ATH-AL00 شناخته می‌شود از بسیاری جهات، شبیه به دیگر گوشی‌های موجود در بازار است. اما همانطور که در عکس‌های منتشر شده شاهد آن هستید، جذاب و جالبترین بخش این گوشی مربوط به ماژول دوربین آن می‌شود.

huawei-ATH-AL00-02

در حالی که ظاهر بخش جلویی دستگاه کاملا عادی و نرمال به نظر می‌رسد، اما طراحی قسمت پشتی آن بسیار منحصر به فرد است. دوربین این گوشی در بخش پشتی و در کناره سمت چپ و بالای بدنه دستگاه قرار گرفته است و از ظاهر آن پیداست که قابلیت جدا شده نسبی از بدنه گوشی را خواهد داشت. هم دوربین و لنز آن و هم فلاش LED دوربین، بر روی قطعه‌ای سوار شده‌اند و می‌توانند در کنار یکدیگر به ثبت تصاویر باکیفیت بپردازند. البته قبلا دستگاه‌های دیگری مانند گوشی N1 کمپانی OPPO، این طراحی را به بازارهای فروش ارائه داده بودند، اما تفاوت در اینجاست که ماژول دوربین گوشی مذکور دارای محدودیت‌هایی بوده و به صورت خودکار تغییر جهت می‌دهد. اما این طور که به نظر می‌رسد، زاویه حرکتی ماژول دوربین گوشی هواوی به طور دستی و توسط کاربر قابل کنترل خواهد بود.

huawei-ATH-AL00

 

با نگاهی به بخش کناره سمت راست بدنه این گوشی نیز شاهد قرار گیری دکمه‌ای خواهید بود. طبق اطلاعات منتشر شده، این کلید وظیفه دکمه شاتر دوربین گوشی را بر عهده خواهد داشت، البته تعدادی از منابع خبری، ویژگی ترکیب شدن حسگر اثر انگشت با  این کلید را نیز تایید کرده‌اند. اما این موضوع (وجود سنسور اسکن اثر انگشت) هنوز در حد شایعه بوده و نمی‌توان به آن اطمینان کرد. متاسفانه در وبسایت TENAA، مشخصات دیگری در مورد جزئیات اطلاعات مربوط به دوربین و قدرت سخت افزاری این گوشی منتشر نشده است.

در نهایت باید گفت که در لیست گوشی‌های وبسایت TENAA چین، دو نسخه از این گوشی به نمایش در آمده است که دیگری با نام ATH-AL00H شناخته می‌شود. احتمال می‌رود که گوشی اخیر، مربوط به دستگاه سطح بالاتر این نسخه از گوشی باشد. البته همانطور که از پیش می‌دانیم، هواوی هر ساله دو نسخه از گوشی‌های خود، یکی دارای مشخصات استاندارد و دیگری دارای مشخصات سطح بالا را به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. بنابراین در آینده‌ای نزدیک، شاهد حضور دو گوشی دیگر در خانواده چینی هواوی و بر مبنای نسخه ATH-AL00H خواهیم بود.

اخیرا  به نظر می‌رسد که به تازگی جنگ میان کمپانی‌های مشهور به منظور به دست آوردن بازار پُرسود گوشی‌های میان‌رده شروع شده است. با این تفاسیر به نظر شما، کمپانی چینی هواوی خواهد توانست با ایجاد ابتکار و نوآوری در محصولات خود، گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال