پاداش 286 میلیون دلاری هواوی به کارمندانش در ازای عبور از تحریم ها

شرکت هواوی اعلام کرده که مبلغ 286 میلیون دلار جایزه به کارمندانی که برای جایگزینی قطعات آمریکایی در این شرکت تلاش کنند تعلق می‌گیرد. 190 هزار کارمند هواوی اکنون برای دریافت این جایزه در تلاش برای ارتباط با شرکای تجاری جدید هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از […]

شرکت هواوی اعلام کرده که مبلغ 286 میلیون دلار جایزه به کارمندانی که برای جایگزینی قطعات آمریکایی در این شرکت تلاش کنند تعلق می‌گیرد. 190 هزار کارمند هواوی اکنون برای دریافت این جایزه در تلاش برای ارتباط با شرکای تجاری جدید هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Reuters، شرکت هواوی به عنوان بزرگترین شرکت تولید‌کننده قطعات زیرساخت‌های ارتباطی در دنیا تمام تلاش خود را برای جایگزینی قطعات ساخت کشورهای دیگر در خط تولید خود را آغاز کرده است. هواوی به دلیل انجام تحریم‌های دولت آمریکا از تجارت با شرکت‌های آمریکایی منع شده است. مدیر بخش منابع انسانی این شرکت موضوع پرداخت پاداش به کارمندانی که تلاش کنند تا تحریم‌ها را دور بزنند را تایید کرده است.

دولت آمریکا چندی پیش تحریم‌های سنگینی را علیه این شرکت وضع کرده و معتقد بود که قطعات استفاده شده در زیرساخت هواوی و بخصوص مربوط به تکنولوژی 5G برای امنیت آمریکا خطرناک بوده و به نوعی جاسوسی برای دولت چین را در پی دارد. بدین ترتیب هواوی به دلیل وابستگی به شرکت‌های آمریکایی در تولید قطعات متحمل ضررهای زیادی شده است. البته هواوی این دلایل را بی اساس خوانده و مدعی شده که آمریکا از این کمپانی در جهت فشار به دولت چین استفاده کرده است.

هواوی اکنون تصمیم نهایی خود را برای قطع همکاری با شرکت‌های آمریکایی گرفته و به دنبال راه حلی منطقی برای ادامه فعالیت‌های خود است. این غول چینی برای قدردانی از کارمندان خود پاداش و دوبرابر شدن حقوق را در نظر گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال