هواوی ویژگی مشابه داینامیک آیلند را به میت 60 می آورد

شایعات تایید نشده می گوید احتمالا هواوی پر یکی از مدل های گوشی سری کیت ۶۰ از تراشه اختصاصی خود استفاده خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی که پیش از این یکی از سازندگان برتر در بازار گوشی های موبایل به شمار می رفت، پس از قرارگیری در فهرست تحریم […]

شایعات تایید نشده می گوید احتمالا هواوی پر یکی از مدل های گوشی سری کیت ۶۰ از تراشه اختصاصی خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی که پیش از این یکی از سازندگان برتر در بازار گوشی های موبایل به شمار می رفت، پس از قرارگیری در فهرست تحریم های ایالات متحده سال های سختی را پشت سر می گذارد. اکنون این شرکت با وجود تحریم ها قصد دارد سری میت ۶۰ را همراه با ویژگی جدیدی مشابه داینامیک آیلند عرضه کند. این ویژگی با نام اسپریت آیلند عرضه میشود و شباهت زیادی به داینامیک آیلند در آیفون ۱۴ دارد. همچنین میت ۶۰ احتمالا با پردازنده جدید معرفی خواهد شد.

طبق گزارش منتشر شده توسط توسط گیزموچاینا، هواوی میت ۶۰ را با طراحی مشتبه داینامیک آیلند و مشابه محصولات اول عرضه می کند. البته این طراحی می تواند مورد انتقاد برخی از کاربران قراربگیرد. البته اعلام نکته ضروری است چه هواوی در سال ۲۰۱۸ در یکی از گوشی های آنر با نام V20 از چنین طراحی ای استفاده کرده بود و پس از وی نیز برخی از سازندگان از آن الهام گرفتند. در واقع هواوی طراحی ای مشابه آنر انجام داده و برخی ویژگی ها را از اپل الهام گرفته است. هواوی قصد داشت در سری میت ۶۰ از دوربین های زیر نمایشگر استفاده کند‌. اما با توجه به اینکه این فناوری هنوز در مرحله توسعه قرار دارد و کیفیت تصویر آن پایین تر از دوربین های استاندارد است اکنون استفاده نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال