رئییس هیئت مدیره هواوی: این شرکت به روال عادی تجارت بازگشته است

بنظر می رسد با افزایش درآمد سالانه هواوی این شرکت توانسته بر تحریم ها غلبه کرده و به روال عادی تجارت برگردد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در بیانیه ای اعلام کرد درآمدهای سالانه این شرکت در سال ۲۰۲۲ همراه با رشد ۰.۴ بوده است. این رقم نشان می دهد اثرات […]

بنظر می رسد با افزایش درآمد سالانه هواوی این شرکت توانسته بر تحریم ها غلبه کرده و به روال عادی تجارت برگردد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در بیانیه ای اعلام کرد درآمدهای سالانه این شرکت در سال ۲۰۲۲ همراه با رشد ۰.۴ بوده است. این رقم نشان می دهد اثرات مربوط به تحریم که همراه با کاهش فروش برای این شرکت بود متوقف شده است. هواوی علاوه بر گوشی های هوشمند در زمینه شبکه و لپ تاپ نیز فعالیت می کند.

طبق گزارش منتشر شده توسط رویترز، رشد اندک درآمدهای هواوی باعث شد تا رییس هیئت مدیره این شرکت به آینده امیدوار باشد. وی طی نامه ای به کارکنان این شرکت اعلام کرد هواوی با کنار آمدن با تحریم های ایالات متحده اکنون به روال عادی خود بازگشته است.

اریک شو اعلام کرد درآمد هواوی در سال ۲۰۲۲ مبلغ ۹۱.۵۳ میلیارد دلار بود. در حالیکه این شرکت در سال گذشته ۹۱.۲ میلیارد دلار درآمد داشته است. طبق اعلام بلومبرگ، افزایش درآمد هواوی در سه ماهه پایانی سال و حدود ۷.۲ درصد رشد داشته است.

ریبس هیئت مدیره هواوی در مورد سال آینده و بخش بازار فناوری چندان امیدوار نیست. با این حال می گوید این حوزه در بلند مدت تخت تاثیر این شرایط قرار نخواهد گرفت. وی در مورد تلاش های این شرکت برای دور زدن تحریم ها توضیحی ارائه نکرد. اما بودجه سنگینی را برای بخش تحقیق و توسعه و کاهش وابستگی به شرکت های آمریکایی هزینه کرده اند.

هواوی با وجود محدودیت در کسب و کار موبایل تلاش کرد تا با سرمایه گذاری در بخش های دیگر فناوری بیش از حد به یک صنعت وابسته نباشد. به همین دلیل مبالغ زیادی را در زمینه خودروهای برقی سرمایه گذاری کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال