هوآوی: تا زمانی که اندروید باشد از آن استفاده خواهیم کرد

اگر به یاد داشته باشید، اخیرا اخباری به گوش می‎رسید که شرکت هوآوی در همکاری با مدیران سابق نوکیا قصد دارد سیستم‎عامل موبایل خود را توسعه دهد. حالا، در قالب چیزی که می‎توان آن را یک واکنش احتمالی نسبت به این صحبت‎ها دانست، مدیر ارشد اجرایی این شرکت چینی گفته است که آن‎ها تا زمانی […]

اگر به یاد داشته باشید، اخیرا اخباری به گوش می‎رسید که شرکت هوآوی در همکاری با مدیران سابق نوکیا قصد دارد سیستم‎عامل موبایل خود را توسعه دهد. حالا، در قالب چیزی که می‎توان آن را یک واکنش احتمالی نسبت به این صحبت‎ها دانست، مدیر ارشد اجرایی این شرکت چینی گفته است که آن‎ها تا زمانی که باز بودن متن اندروید به خطر نیافتد به استفاده از آن ادامه خواهند داد.

نظر ایشان در قالب پستی در شبکه‎ی اجتماعی چینی Weibo بوده است، که در آن او اشاره به این داشته که سیستم‎عامل موبایل گوگل باعث توسعه‎ی گوشی‎های هوشمند شده و در عوض باعث مزیت‎رسانی به مصرف‎کنندگان شده است.

جالب است، او صحبتی در رابطه با تصمیم یا عدم تصمیم شرکت هو‎آوی مبنی بر توسعه‎ی یک سیستم‎عامل اختصاصی موبایل نکرده است، محصولی که گفته می‎شود Kirin OS نامیده می‎شود. ولی سکوت او را می‎شود مثبت تلقی کرد، به خصوص این‎که نظرات او اشاره به این احتمال دارد که گوگل در آینده آزادی‎های شرکت‎ها در قبال استفاده از اندروید را محدود کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال