هواوی P50 پاکت؛ گوشی تاشو هواوی با طراحی متفاوت در قاب پشتی خواهد بود

پوسترهایی که هوآوی در شبکه اجتماعی ویبو خود از گوشی تاشو P50 پاکت منتشر کرده نشان می دهد در این گوشی علاوه بر روکش کریستالی درخشان از یک طراحی متفاوت در پنل پشتی نیز استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیش از رونمایی هواوی از این موبایل تاشو اکنون یک منبع آگاه […]

پوسترهایی که هوآوی در شبکه اجتماعی ویبو خود از گوشی تاشو P50 پاکت منتشر کرده نشان می دهد در این گوشی علاوه بر روکش کریستالی درخشان از یک طراحی متفاوت در پنل پشتی نیز استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیش از رونمایی هواوی از این موبایل تاشو اکنون یک منبع آگاه رندرهای از آن منتشر کرده که می توان به طراحی دوربین آن پی برد. پیش از این هواوی نیز معرفی رسمی گوشی تاشو هواوی P50 در تاریخ ۲۳ دسامبر را تایید کرده بود. پیش از معرفی، طراحی این گوشی به طور رسمی به اشتراک گذاشته شده است. رویه این گوشی‌تاشو از نوعی کریستال درخشان پوشیده شده است که می تواند انعکاس نور را به روشی جالب انجام دهد.

اولین گوشی تاشو هواوی با طراحی صدفی خواهد بود که به نوعی رقیبی برای گلکسی زد فلیپ ۳ است. پیش از این نیز تصاویر طراحی اولیه این گوشی منتشر شده بود اما اکنون تصویر واقعی آن در گالری در اینترنت فاش شده است.

گوشی هواوی P50 به صورت عمودی تا شده و هنگام تاشدن لولای آن به هیچ وجه قابل مشاهده نیست. در پنل پشتی دو ماژول دایره قرار دارد. سنسورهای دوربین گوشی در قسمت بالا و نمایشگر کوچک و ثانویه نیز در قسمت پایین قرار دارد. در طراحی نسخه طلایی نیز در پنل پشتی الگویی شبیه به برگ دیده شده است.

در این تصاویر نمایشگر اصلی گوشی مشخص نیست. اما احتمالا به صورت تخت خواهد بود. دوربین مخصوص سلفی نیز در روزنه بالای آن قرار گرفته است. در ساخت این دستگاه از فلز و شیشه استفاده شده است اما هنوز نمی توان با اطمینان در مورد آن نظر داد. هنوز مشخصات فنی دستگاه منتشر نشده و باید منتظر معرفی رسمی آن بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال